لیست اخبار صفحه :7
تخفیف سازمانی خرید بلیط بازدید از برج میلاد تهران و مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

تخفیف سازمانی خرید بلیط بازدید از برج میلاد تهران و مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

در راستای توسعه خدمات رفاهی و به منظور گذران اوقات فراغت کارکنان، امکان تهیه بلیط بازدید از برج میلاد تهران و مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز تا 50 درصد تخفیف برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران فراهم شده است.

انعقاد تفاهم نامه رفاهی با فروشگاه های عرضه پوشاک خانواده برای خرید اقساطی
خرید پوشاک اقساطی برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران

انعقاد تفاهم نامه رفاهی با فروشگاه های عرضه پوشاک خانواده برای خرید اقساطی

تفاهم نامه رفاهی با فروشگاه های عرضه پوشاک خانواده برای خرید اقساطی تا سقف 200 میلیون ریال (بدون پیش پرداخت، بدون ضامن و بدون کارمزد در 6 قسط) منعقد شد.

مرحله دوم ثبت نام همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران از«پلتفرم ورزشی سلفیت» در سال 1403 آغاز شد

مرحله دوم ثبت نام همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران از«پلتفرم ورزشی سلفیت» در سال 1403 آغاز شد

در راستای توسعه تسهیلات رفاهی در حوزه ورزش و سلامت کارکنان دانشگاه و ایجاد شرایط لازم برای افزایش تحرک و پویایی پرسنل، مرحله دوم ثبت نام همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1403 از«پلتفرم ورزشی سلفیت» آغاز شد.

برگزاری پانزدهمین سری آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری پانزدهمین سری آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پانزدهمین دوره آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت، جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در دو نوبت صبح هم‌زمان با سراسر کشور در سالن‌های مرکز آزمون الکترونیک مرکز طبی کودکان برگزار شد.

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری«فن بیان و زبان بدن» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است

کارگاه آموزشی و حضوری «فن بیان و زبان بدن» در راستای (دانستن هنر زبان بدن و فن بیان و چگونگی کاربرد آن در محیط کاری و اداری و زندگی) به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور جمع کثیری از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه تشکیل شد.

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند

نخستین جلسه کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت گروه آموزش ضمن خدمت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه تشکیل شد.

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه