پاسخگویی یک مفهوم و حقیقت اسلامی بوده و همان مسئولیت است. مقام معظم رهبری"

شهروند گرامی!

 

در راستای اجرایی نمودن مواد 4 و 6 تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری:

 

1- کارکنان معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه از انجام امور شخصی در ساعات اداری اجتناب می نمایند.

2- رعایت رفتار توام با احترام متقابل میان مسئولین و کارکنان، کارکنان و مراجعین الزامی است.

3- مراجعینی (بیماران و کارکنان و ...) که در چهارچوب قوانین و مقررات از عملکرد مجموعه معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و یا مسئولین این حوزه انتقاد محترمانه کنند؛ هیچگونه پیامد منفی برای آنان اعمال نخواهد شد.

 

به منظور اعلام شکایت و پیگیری آن نسبت به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانید از طریق مراجعه به سایت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به آدرس http://bazresi.tums.ac.ir/  و یا با شماره تماس 81634114 اقدام نمایید.

همچنین مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی حوزه سلامت  با شماره تلفن 190 در راستای صیانت از حقوق گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت، شفاف سازی، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به انتظارات مردم در حوزه سلامت آماده پاسخگوئی به شهروندان محترم می باشد.

 

 1 شماره پیامکی 3000394010

 2 شماره تلفن 81634114

 3  شماره فضای مجازی 09123276149

 4 ثبت در قسمت گزارشات سایت دفتر بازرسی، با لینک زیر (به همراه مستندات) :

ثبت-گزارشات-مردمی https://bazresi.tums.ac.ir