معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | پل ارتباطی کارکنان برای بیان دغدغه‌ها، مسائل و درخواست‌ها؛ «سه‌شنبه‌های پاسخگو»

  • تاریخ انتشار : 1404/08/20 - 14:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 125
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پل ارتباطی کارکنان برای بیان دغدغه‌ها، مسائل و درخواست‌ها؛ «سه‌شنبه‌های پاسخگو»

در راستای تداوم رویکرد تعاملی و ضرورت پاسخگویی به‌هنگام و شفاف، دکتر حمید چوبینه، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، 20 آبان 1404 با کارکنان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ این ملاقات به عنوان بخشی از سلسله ملاقات‌های عمومی «سه‌شنبه‌های پاسخگو» برگزار شد و فرصتی برای تعامل مستقیم کارکنان با معاونت دانشگاه فراهم آورد. در این جلسه، کارکنان توانستند دغدغه‌ها، مسائل و درخواست‌های خود را ثبت و مطرح کنند.

دکتر چوبینه با گوش دادن به نظرات و پیشنهادهای کارکنان، بر اهمیت این نوع تعاملات تأکید کرد و گفت: «با تداوم این رویکرد تعاملی و ضرورت پاسخگویی به‌هنگام و شفاف، می‌توانیم با دقت و سرعت بیشتری در مسیر رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات همکاران گام برداریم.»

این برنامه به عنوان یک پل ارتباطی مؤثر بین مدیریت و کارکنان، به تقویت فرهنگ شفافیت و پاسخگویی در سازمان کمک می‌کند و زمینه‌ساز ایجاد محیط کاری مثبت و سازنده خواهد بود. برگزاری «سه‌شنبه‌های پاسخگو» نشان‌دهنده عزم راسخ دانشگاه برای ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود شرایط کاری کارکنان است.

  • کد خبر : 309840
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه