پل ارتباطی کارکنان برای بیان دغدغهها، مسائل و درخواستها؛ «سهشنبههای پاسخگو»
در راستای تداوم رویکرد تعاملی و ضرورت پاسخگویی بههنگام و شفاف، دکتر حمید چوبینه، معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، 20 آبان 1404 با کارکنان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ این ملاقات به عنوان بخشی از سلسله ملاقاتهای عمومی «سهشنبههای پاسخگو» برگزار شد و فرصتی برای تعامل مستقیم کارکنان با معاونت دانشگاه فراهم آورد. در این جلسه، کارکنان توانستند دغدغهها، مسائل و درخواستهای خود را ثبت و مطرح کنند.
دکتر چوبینه با گوش دادن به نظرات و پیشنهادهای کارکنان، بر اهمیت این نوع تعاملات تأکید کرد و گفت: «با تداوم این رویکرد تعاملی و ضرورت پاسخگویی بههنگام و شفاف، میتوانیم با دقت و سرعت بیشتری در مسیر رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات همکاران گام برداریم.»
این برنامه به عنوان یک پل ارتباطی مؤثر بین مدیریت و کارکنان، به تقویت فرهنگ شفافیت و پاسخگویی در سازمان کمک میکند و زمینهساز ایجاد محیط کاری مثبت و سازنده خواهد بود. برگزاری «سهشنبههای پاسخگو» نشاندهنده عزم راسخ دانشگاه برای ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود شرایط کاری کارکنان است.
ارسال نظر