جلسه توجیهی تشریح نحوه تشکیل پرونده اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت در دانشگاه علوم پزشکی تهران
جلسه توجیهی «تشریح نحوه تشکیل پرونده اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت» در راستای «ارائه اطلاعات دقیق به کارکنان در خصوص نحوه تشکیل پرونده و مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات از بانک قرض الحسنه رسالت» با حضور دکتر عباس مزینانی مدیر رفاه و سلامت کارکنان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ جلسه توجیهی تشریح نحوه تشکیل پرونده اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت با حضور دکتر عباس مزینانی مدیر رفاه و سلامت کارکنان، نماینده رسالت در دانشگاه و نماینده بانک، سه شنبه 14 مرداد 1404 در سالن G6 سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد. «برگزاری جلسه توجیهی برای تشریح نحوه تشکیل پرونده اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت، یک گام مهم در جهت اطلاعرسانی و تسهیل فرآیند دسترسی به تسهیلات مالی برای کارکنان دانشگاه است.»
هدف جلسه: هدف از برگزاری این جلسه، ارائه اطلاعات دقیق در خصوص نحوه تشکیل پرونده و مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات از بانک قرض الحسنه رسالت بود تا کارکنان با روند کار آشنا شوند.
حضور کارشناسان: حضور کارشناسان محترم بانک و دانشگاه در این جلسه یک فرصت ارزشمند برای پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات مخاطبان است، که میتواند به تسریع در فرآیند درخواست تسهیلات کمک کند.
مدارک و فرآیند تقاضا: در این جلسه، به جزئیات مدارک مورد نیاز و مراحل لازم برای تشکیل پرونده تسهیلات پرداخته شد تا کارکنان بتوانند به راحتی و با اطمینان از خدمات بانک استفاده کنند.
«این نوع جلسات علاوه بر اینکه اطلاعات مفیدی ارائه میدهد، میتواند به تسهیل دسترسی به خدمات بانکی و ارتقاء سطح رفاه کارکنان کمک کند.
ایجاد فضایی برای تبادل نظر و طرح سوالات کمک میکند تا همکاری نزدیکتری بین بانک و دانشگاه برقرار شود و نظرات و پیشنهادات کارکنان در فرآیند تصمیمسازی لحاظ شود. چنین جلساتی نشاندهنده تعهد دانشگاه به حمایت از رفاه مالی و اجتماعی کارکنانش است و به آنها کمک میکند تا از امکانات و خدمات مالی بهتری بهرهمند شوند.»
ارسال نظر