معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | تشکیل جلسه کمیته کارشناسان منتخب با حضور اعضا در دفتر مدیریت پشتیبانی نظارت و توسعه امور عمومی

  • تاریخ انتشار : 1404/08/05 - 14:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 203
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تشکیل جلسه کمیته کارشناسان منتخب با حضور اعضا در دفتر مدیریت پشتیبانی نظارت و توسعه امور عمومی

در راستای اجرای ضوابط و مقررات مربوط به ارزیابی معاملات، کمیته کارشناسان منتخب با حضور اعضای کمیته 4 آبان ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی 

در این نشست موضوعات مربوط به ارزیابی معاملات و تعیین بهای فروش، خرید، اجاره و استیجاره اموال (منقول و غیر منقول) براساس درخواست واحدهای تابعه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب اتخاذ شد.

در ادامه دکتر وحید توانا مدیر پشتیبانی دانشگاه و عضو کمیته ، بر لزوم بازنگری و تکمیل بندها و تبصره های قراردادهای آتی با هدف بهبود فرآیندهای نگهداشت، برون سپاری، اسقاط و مدیریت تجهیزات پزشکی تاکید کرد و پیشنهاد های اصلاحی در این زمینه ارائه شد.

نتایج و مصوبات این جلسه پس از نهایی شدن، توسط مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی به واحدهای ذی‌ربط اعلام می‌شود.

 

 

  • کد خبر : 308180
زهرا  علیان
تهیه کننده:

زهرا علیان

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه