تشکیل جلسه کمیته کارشناسان منتخب با حضور اعضا در دفتر مدیریت پشتیبانی نظارت و توسعه امور عمومی
در راستای اجرای ضوابط و مقررات مربوط به ارزیابی معاملات، کمیته کارشناسان منتخب با حضور اعضای کمیته 4 آبان ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی
در این نشست موضوعات مربوط به ارزیابی معاملات و تعیین بهای فروش، خرید، اجاره و استیجاره اموال (منقول و غیر منقول) براساس درخواست واحدهای تابعه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب اتخاذ شد.
در ادامه دکتر وحید توانا مدیر پشتیبانی دانشگاه و عضو کمیته ، بر لزوم بازنگری و تکمیل بندها و تبصره های قراردادهای آتی با هدف بهبود فرآیندهای نگهداشت، برون سپاری، اسقاط و مدیریت تجهیزات پزشکی تاکید کرد و پیشنهاد های اصلاحی در این زمینه ارائه شد.
نتایج و مصوبات این جلسه پس از نهایی شدن، توسط مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی به واحدهای ذیربط اعلام میشود.
ارسال نظر