• تاریخ انتشار : 1402/08/23 - 13:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 126
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کارگاه آموزشی

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات ویژه کارکنان خدمات و پذیرایی

برگزاری کارگاه تشریفات

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات در دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر رامین رحیم نیا: نحوه عملکرد صحیح کارکنان خدمات می‌تواند چهره بهتری از سازمان را به نمایش بگذارد 
کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات با محوریت «ایمنی و بهداشت و معاشرت حرفه‌ای» در راستای توانمندسازی و حرفه‌مندی کارکنان خدمات، نظافت و تشریفات در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، کارگاه آموزشی حضوری اصول و فنون پذیرایی و تشریفات به همت مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی معاونت توسعه برای کارکنان خدمات و پذیرایی ستاد مرکزی و دانشکده دندانپزشکی، ۲۱ و ۲۲ آبان ۱۴۰۲ در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی برگزار شد.
در این کارگاه دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با تأکید بر اینکه شما عزیزان با وجود خستگی کاری همیشه با لبخند در محل کار خدمت‌رسانی می‌کنید؛ گفت: ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم؛ نحوه عملکرد صحیح شما باعث می‌شود چهره بهتری از سازمان داشته باشیم.
در ادامه دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی معاونت توسعه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه سازمانی کارکنان خدمات؛ گفت: همه در کنار هم باید به‌خوبی و درستی کارهایمان را انجام دهیم، تا بتوانیم به اهداف پیشروی سازمان دست یابیم. 
وی با تأکید بر اینکه یکی از ارکان اساسی و مهم سازمان نیروهای خدمات هستند؛ تصریح کرد: رفتار و نگاه ما باعث می‌شود در هر شغلی هستیم به آن هویت دهیم. جا دارد در این فرصت از تک‌تک نیروهای خدمات قدردانی کنم. 
دکتر رفعتی با بیان اینکه زمانی دانشگاه پیشرو خواهیم بود که تمام ارکان سازمان پیشرفت کنند؛ خاطرنشان کرد: در کنار همدیگر باید بتوانیم به تعالی سازمان دست پیدا کنیم. دانشگاه علوم پزشکی تهران همیشه به‌عنوان الگو در تمامی زمینه‌ها در سطح ملی مطرح بوده است باید فرهنگ‌سازمانی را هم ارتقا دهیم.
در کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات در خصوص اصول خدمات، فنون پذیرایی و آداب تشریفات در ادارات و در جلسات گوناگون با تعداد افراد مختلف و نحوه رفتار و اخلاق حرفه‌ای و نیز بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در هنگام پذیرایی مطالبی توسط جابر مرتضایی    به‌عنوان مدرس کارگاه مطرح شد.
توضیح اینکه در ادامه شرکت‌کنندگان در کارگاه در خصوص مطالب مطرح شده به بحث و گفتگو پرداختند و به‌صورت عملی نحوه پذیرایی توسط شرکت‌کنندگان اجرا شد.
در پایان کارگاه آزمون ضمن خدمت گرفته شد و برای شرکت‌کنندگان امتیاز بازآموزی آموزش ضمن خدمت داشت.

گالری تصاویر

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی
  • کد خبر : 252506
کلمات کلیدی
خانم  علیان
تهیه کننده:

خانم علیان

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه