• تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 09:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رحیم نیا: رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان (مشتریان) عامل موفقیت و نقطه عطفی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است

دومین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در سال 1403 با محوریت «بررسی نرم‌افزار NIP ، تغذیه و ارائه خدمات رستوران و باشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران» برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در دومین نشست 5 اردیبهشت 1403 شورای معاونت توسعه؛ در ابتدا و پیش از دستور نشست، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی با تاکید بر تقویت رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان (مشتریان) در دانشگاه؛ گفت: رضایت‌مندی مشتریان عامل موفقیت دانشگاه محسوب می‌شود، نقطه عطفی است که ارزش افزوده را به همراه دارد.
وی در ادامه با اشاره به بررسی نرم‌افزار NIP در دانشگاه، یادآور شد: عملیاتی‌شدن «نرم‌افزار NIP - سیستم هوشمند بهره‌وری پرستاران»؛ بهره‌وری نیروی انسانی در جهت اهداف سازمان را با کمترین زمان و حداقل هزینه  رقم زد، خوشبختانه نتیجه کار تیمی بسیار عالی بود. 
سپس دکتر ماشاءاله ترابی رئیس دبیرخانه هوشمند و میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه سعی ما این بوده است که با راه‌اندازی نرم‌افزار NIP شفافیت را به حداکثر برسانیم و تا جایی که ممکن است هوشمندی را وارد سیستم کنیم؛ تصریح کرد: با طراحی و عملیاتی‌کردن داشبورد (نرم‌افزار NIP)، چیدمان و توزیع شیفت‌ها (نیروی انسانی) به‌صورت کلی و با کد شناسایی قابل‌مشاهده است.   
وی خاطرنشان کرد: گزارش آنی از طریق (نرم‌افزار NIP) امکان‌پذیر و همیشه داشبورد اطلاعات قابل‌مشاهده و در دسترس است.   
پس از آن، دکتر کامبیز مراد زاده مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه علوم پزشکی تهران به ارائه گزارشی در خصوص بهره‌وری پلکانی پرستاران پرداخت و توضیحاتی را در این زمینه بیان کرد. 
توضیح اینکه باتوجه‌به موارد مطرح شده در نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، مدیران معاونت توسعه نظرات خود را مطرح کردند. 
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 264195
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی