1 مورد یافت شد

دکتر رحیم نیا: رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان (مشتریان) عامل موفقیت و نقطه عطفی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://vcmdrp.tums.ac.ir/News/-دکتر-رحیم-نیا:-رضایت‌مندی-مراجعه‌کنندگان-(مشتریان)-عامل-موفقیت-و-نقطه-عطفی-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است-

دکتر ماشاءاله ترابی رئیس دبیرخانه هوشمند و میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه سعی ما این بوده است که با راه‌اندازی نرم‌افزار NIP شفافیت را به حداکثر برسانیم و تا جایی که ممکن است هوشمندی را وارد سیستم کنیم؛ تصریح کرد: با طراحی و...