معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | اخبار مدیریت

لیست اخبار صفحه :23
مهمترین سرمایه سازمان؛ بهره مندی از داده ها
نشست هم اندیشی باز طراحی و توسعه سامانه سراد در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مهمترین سرمایه سازمان؛ بهره مندی از داده ها

نشست هم اندیشی باز طراحی و توسعه سامانه سراد در راستای «مدیریت یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات دانشگاه علوم پزشکی تهران» تشکیل شد.

از سازماندهی نیروها تا پشتیبانی زیرساختی؛ تجربه موفق بیمارستان‌های تهران در مواجهه با بحران
مدیریت موفق بحران در بیمارستان‌های تهران در شرایط جنگی ۱۲ روزه

از سازماندهی نیروها تا پشتیبانی زیرساختی؛ تجربه موفق بیمارستان‌های تهران در مواجهه با بحران

در جریان جنگ ۱۲ روزه، مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اتخاذ مجموعه‌ای از تدابیر عملیاتی، آموزشی و مدیریتی، توانستند بحران را با کمترین آسیب و بیشترین کارایی پشت سر بگذارند. محور اصلی این اقدامات، حفظ ایمنی کارکنان، تداوم خدمات درمانی، آمادگی سازمانی و بود.

مدیریت موفق بحران در بیمارستان‌های تهران در شرایط جنگی ۱۲ روزه

مدیریت موفق بحران در بیمارستان‌های تهران در شرایط جنگی ۱۲ روزه

در جریان جنگ 12 روزه، مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اتخاذ مجموعه‌ای از تدابیر عملیاتی، آموزشی و مدیریتی، توانستند بحران را با کمترین آسیب و بیشترین کارایی پشت سر بگذارند. محور اصلی این اقدامات، حفظ ایمنی کارکنان، تداوم خدمات درمانی، آمادگی سازمانی و مسئولیت ‌پذیری اجتماعی بود.

فناوری در شرایط اضطرار؛ ابتکارهای فناوری اطلاعات در جنگ ۱۲ روزه

فناوری در شرایط اضطرار؛ ابتکارهای فناوری اطلاعات در جنگ ۱۲ روزه

دکتر مریم نکولعل تک، عضو هیئت علمی گروه مامایی و سلامت باروری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در تشریح اقدامات این گروه در دوران جنگ 12 روزه، اظهار داشت: ما سامانه مشاوره تلفنی را راه‌اندازی کردیم که از دوران کرونا آغاز شده بود و حدود پنج سال ادامه داشت. در دوران جنگ 12 روزه نیز این سامانه را فعال نگه داشتیم تا پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مردم باشیم.

فناوری در شرایط اضطرار؛ ابتکارهای فناوری اطلاعات در جنگ ۱۲ روزه
گزارش تلویزیون اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران

فناوری در شرایط اضطرار؛ ابتکارهای فناوری اطلاعات در جنگ ۱۲ روزه

دکتر مریم نکولعل تک، عضو هیئت علمی گروه مامایی و سلامت باروری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در تشریح اقدامات این گروه در دوران جنگ 12 روزه، اظهار داشت: ما سامانه مشاوره تلفنی را راه‌اندازی کردیم که از دوران کرونا آغاز شده بود و حدود پنج سال ادامه داشت. در دوران جنگ 12 روزه نیز این سامانه را فعال نگه داشتیم تا پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مردم باشیم.

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه