معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | پاسخ های شفاف به سوالات کارکنان در نشست نقد، بررسی و هم‌اندیشی با حضور رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد

  • تاریخ انتشار : 1404/08/24 - 06:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1254
  • زمان مطالعه : 17 دقیقه

پاسخ های شفاف به سوالات کارکنان در نشست نقد، بررسی و هم‌اندیشی با حضور رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران به سوالاتی که در نشست هم اندیشی سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ رئیس دانشگاه و معاون توسعه در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شده بود، با پیگیری از مدیریت های مرتبط به صورت مکتوب پاسخ داد.

ارائه پاسخ های شفاف و بدون تعارف به سوالات همکاران در نشست نقد، بررسی و هم‌اندیشی با حضور رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی

 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به برگزاری این نشست، که گفت‌وگوها بر تقویت هم‌اندیشی و رویکرد مشارکتی متمرکز بود، شمار قابل توجهی از همکاران به‌صورت حضوری و مکتوب درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.
دکتر سید رضا رئیس کرمی، رئیس دانشگاه و  دکتر حمید چوبینه، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی کارکنان، تأکید کردند که پس از جمع‌بندی نهایی، پاسخ‌ها و تصمیمات اتخاذ شده به اطلاع همکاران خواهد رسید.

در پاسخ به سوالات همکاران، تیم مدیریتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با رویکرد شفافیت، گزارش‌های لازم را ارائه کرد و متعهد شد که پس از جمع‌بندی نهایی، پاسخ‌ها و تصمیمات اتخاذ شده به اطلاع همکاران خواهد رسید.

1- در خصوص ساماندهی نیروهای شرکتی دانشگاه چه برنامه ای دارد؟
تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است که این امر از حدود دوسال قبل کلید خورده و در حال انجام است.
لکن با توجه به مسائل و مشکلاتی که ما بین مجلس و دولت وجود داشته این امر تاکنون به مرحله نهایی نرسیده و به وزرات خانه ها ابلاغ نشده است.

2- آیا برای تغییر عنوان نیروهای پیشخدمت تصمیمی گرفته اید؟ 
با پیگیری این معاونت تبدیل وضعیت نیروهای پیشخدمت به سایر عناوین در اداره استخدام در حال انجام است،
لکن با توجه به درخواست های بسیار زیاد در این خصوص و همچنین کمبود نیروی خدمات، انجام این امر برای همه متقاضیان مقدور نیست.

3- برای کمبود نیروی پرستار و اتاق عمل راهکاری دارید؟
کمبود نیروی گروه پرستاری در دو سال اخیر با توجه به برگزاری آزمون سال 1402 تا حد بسیار زیادی مرتفع شد، لکن با توجه به افتتاح واحدهای جدید و همچنین توسعه مراکز موجود این کمبود همچنان وجود دارد و ان شالله تا پایان سال جاری و جذب گروه پرستاری قبول شده در آزمون سال جاری بسیاری از کمبودهای این موضوع جبران خواهد شد.

4- نحوه پرداخت اضافه کار پرتوکاران به چه صورت است؟
با پیگیری و دستورات این معاونت طبق مکاتبه صورت گرفته با منابع انسانی وزارت متبوع محاسبه اضافه کار همه مشمولین پرتوکاری با فرمول جدید در دست اقدام است و در اسرع وقت صورت می پذیرد.

5- برای پرداخت حق فنی کارکنان چه اقدامی صورت گرفته است؟
طبق مکاتبات متعدد صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص حق فنی گروه های مختلف ( از جمله؛ فناوری اطلاعات سلامت و ...) و کارکنان شاغل در بیمارستان ها ( از جمله؛ گروه های تجهیزات پزشکی، تأسیسات و ...) وزارت متبوع اعلام نموده اند که دستورالعمل حق فنی در دست بازنگری بوده و به محض تصویب به دانشگاه ها ابلاغ می شود.
در خصوص مبلغ حق فنی کارکنانی که مشمول حق فنی می باشند طبق دستورالعمل حق فنی ابلاغی از سوی وزارت متبوع مبلغ 40 درصد حق شغل ( به استثنای کارکنان فناوری اطلاعات که برابر با آئین نامه توسعه فاوا درصد اعلام شده توسط مرکز فناوری اطلاعات و تحلیل داده دانشگاه ملاک عمل می باشد ) برای ایشان به عنوان حق فنی پرداخت می شود.
(ضمناً با پیگیری این معاونت، نحوه محاسبه 20 درصد افزایش نسبت به سال قبل حذف، و مطابق قانون با رقم بالاتر پرداخت می شود.)

6- برنامه دانشگاه برای کسر ساعت کاری بانوان شاغل چیست؟
طبق قوانین و مقررات ابلاغی مادران شاغل دانشگاه که دارای فرزند زیر 2 سال می باشند از یک ساعت کسر ساعت کاری بابت شیردهی و مادران دارای فرزند زیر 6 سال از دورکاری استفاده می نمایند و در صورت ابلاغ هرگونه بخشنامه و دستورالعمل جدید از سوی مراجع ذیصلاح و وزارت متبوع اقدام لازم در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

7- چرا فوق العاده خاص کارکنان پرداخت نمی شود؟
فوق العاده خاص کارکنان توسط مجلس شورای اسلامی تأیید لکن تاکنون در هیأت محترم وزیران مصوب نشده و بخشنامه ای برای اجرا به دانشگاه ابلاغ نشده است. 
طبق پیگیری های صورت گرفته از مراجع مختلف عنوان نموده اند فوق العاده مذکور در بودجه سال 1404 لحاظ نگردیده و در صورت پیش بینی در بودجه سال 1405 مصوب خواهد شد.

8- برای سختی کار بیمارستان های کودکان چه اقداماتی صورت گرفته است؟
نظربه اینکه بیمارستان های کودکان به دلیل شرایط متفاوت بیماران نیازمند نیروهایی توانمند و متخصص می باشد در راستای افزایش انگیزه و ایجاد جذابیت برای اشتغال در این بیمارستان ها تاکنون پیگیری های متعددی از سوی این معاونت (از جمله مکاتبه شماره 7426 مورخ اول اسفند 1403 ریاست محترم دانشگاه) از وزارت متبوع جهت افزایش میزان سختی شرایط محیط کار این بیمارستان ها صورت پذیرفته که تاکنون پاسخی واصل نشده است.

9- چرا کادر اداری بیمارستان ها در روزهای پنج شنبه تعطیل نیست؟
نظر به اینکه تعطیلی مراکز دولتی توسط مراجع ذی صلاح و استانداری ها ابلاغ می شود لکن دانشگاه برابر مقررات اختیاری برای تعطیلی کادر اداری بیمارستان ها ندارد.

10- برای اعمال مدرک تحصیلی بالاتر چه تصمیماتی گرفته شده است؟
مطابق ماده 51 آئین نامه مهندسی مشاغل مورخ 25 آذر 1403 مصوب هیات های امناء مجامع و شوراها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدرک تحصیلی برای کارمندان، حداکثر برای دو مقطع بالاتر با دستور و پیگیری این معاونت و با رعایت موارد زیر قابل پذیرش می باشد:
• صرفا مدارک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
• موافقت کتبی واحد تخصصی و کمیته مهندسی مشاغل
• رعایت ترتیب و فاصله بین دو مقطع تحصیلی حداقل به میزان طول مدت تحصیلی مقطع بالاتر الزامیست. (کاردانی به کارشناسی : 2 سال – کارشناسی به کارشناسی ارشد : 2 سال – کارشناسی ارشد به دکتری : 4 سال)
• سپری شدن حداقل 5 سال خدمت به صورت رسمی / پیمانی / قراردادی / شرکتی طرف قرارداد دانشگاه/ دانشکده/ موسسه/ وزارت)
• رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغل مورد تصدی باشد. و براساس ماده 52 آیین نامه مذکور تاریخ اعمال مدرک در صورتی که در شرایط احراز شغل مورد تصدی پیش بینی شده باشد و درخواست اعمال مدرک از سوی کارمند تا شش ماه پس از فراغت از تحصیل ارائه شود، تاریخ اعمال پس از طرح در کمیته مهندسی مشاغل و تایید آن از زمان فارغ التحصیلی می باشد و در غیر اینصورت از تاریخ تصویب کمیته مذکور خواهد بود. 
همچنین طبق ماده 53 در مواردی که حسب ماموریت ها و وظایف قانونی نیاز به پذرش مدرک تحصیلی بالاتر (مقطع سوم) وجود دارد. با تصویب این معاونت و با درنظر گرفتن شرایط فوق الذکر و پس از ارسال توسط دانشگاه به وزارت متبوع، در کارگروه تخصصی مهندسی مشاغل آن وزارت بررسی و نتیجه به دانشگاه ارسال می شود.

11 - اطلاع رسانی به کارکنان و اعضای هیأت علمی بازنشسته دانشگاه به چه صورت انجام می شود؟
همه بازنشستگانی که شماره همراه آن در اختیار دانشگاه است و در پنل پیامکی دانشگاه تعریف شده اند در شمول اطلاع رسانی های متعدد قرار دارند لیکن در خصوص سایر بازنشستگان نیز در خصوص ارائه شماره تماس، اطلاع رسانی به طرق دیگر انجام خواهد شد.

12– برای نیروی انسانی که در بخش ICU خدمت می کنند چه مزایایی در نظر گرفته اید؟
در نظام نوین پرستاری این دست از همکاران محترم دارای تعرفه ویژه و خاصی هستند که برابر با ضریب مشخص(به واسطه اشتغال به کار در بخش مراقبت های ویژه) پرداخت های مشخصی به آنان انجام می شود.

13– آیا امکان دارد لباس کار کارکنان اداری متحد الشکل باشد؟ 
مطابق با ماده 15 قانون پرداخت حق لباس، کارکنانی که مشمول دریافت حق لباس می باشند مشخص گردیده اند، لذا در صورتیکه مقرر شود، اقدام در خصوص پرداخت حق لباس به سایر کارکنان صورت پذیرد، اخذ مصوبه جدید از هیأت امنا ضروری است.

14– آیا کارانه بر اساس عملکرد پرداخت می شود؟
در نظام نوین پرداخت پرستاران (خارج از حکم حقوقی) پیش بینی شده است، لیکن در خصوص این عنوان (کارانه عملکردی) به صورت یکی از مؤلفه های داخل حکم حقوقی که نیاز به تأیید و تصویب از سوی مجلس و دولت می باشد، هنوز مصوبه ای که از سوی دولت جهت اجرا ابلاغ شده باشد، به این دانشگاه واصل نشده است.

15– امکان دارد پرداختی پرستاران شاغل در دانشگاه در دو کارت مختلف صورت گیرد؟ 
نظر به اینکه پرداخت حقوق و سایر مزایا به واسطه کد ملی کارکنان از سوی وزارت اقتصاد و دارایی تأیید و پرداخت می شود، لذا دانشگاه در خصوص حقوق و مزایای فردی که دوکارته بوده به لحاظ پرداخت و جبران خدمت، با مشکل مواجه می شود.

16- حق فنی برای رشته های شغلی اداری و مالی حق فنی پرداخت می شود؟
به منظور برقراری حق فنی رشته هایی که مشمول دریافت حق فنی نیستند در ابتدای امر می بایست زیرساخت های اولیه و قانونی آن را پیش بینی و سپس به دنبال راهکاری برای اخذ مجوز جهت پرداخت این فوق العاده بود.

17- در خصوص اضافه کار پرسنل در معرض اشعه برای تمامی پرسنل با فرمول جدید چه اقدامی کرده اید؟
در زمینه نحوه محاسبه ساعت اضافه کار به شاغلان مشاغل پرتوکاری مشمول قانون حفاظت در برابر اشعه، پرداخت اضافه کار مشمولین این موضوع از خرداد ماه سال 1404 براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد انجام شده است.

18- در خصوص تفاوت دریافتی کارانه پزشکان و کارکنان توضیح دهید؟
پرداخت براساس دستورالعمل توزیع کارانه پزشکان، اعضاء هیات علمی و کارکنان غیر پزشک شاغل در بیمارستانها صورت می پذیرد.

19- آیا در خصوص افزایش اضافه کار پرسنل همانند پرستار اقدامی صورت گرفته است؟
اضافه کار پرستاران براساس بخشنامه معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع مبنی بر تغییر نحوه محاسبه اضافه کار کارکنان جامعه پرستاری و تسری آن به مشمولان قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت از دی ماه سال 1403 در دانشگاه انجام شده، لذا هر گونه افزایش اضافه کار برای سایر پرسنل منوط به تائید و ابلاغ توسط شورای حقوق و دستمزد است.

20- در خصوص مالیات کادر درمان توضیح دهید؟
ملاک عمل دانشگاه در خصوص موضوع مالیات، قانون مالیات های مستقیم و قانون بودجه سنواتی کشور می باشد که بر اساس آن میزان معافیت مالیاتی سالیانه مشخص شده است. 
شایان ذکر است کلیه محاسبات مربوطه در این زمینه بر اساس سامانه های مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی انجام میگردد و دانشگاه دخل و تصرفی در این خصوص ندارد.

21- برای مبالغ ناچیزحق مسکن، ایاب و ذهاب و غذا چه اقدامی کرده اید؟
در خصوص کمک هزینه ایاب و ذهاب و غذا، ملاک عمل دانشگاه صرفا بر اساس مبالغ اعلام شده در ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1404 کل کشور است. 
مبلغ افزایش حق مسکن پرسنل، در صورت داشتن اعتبار به عنوان کمک هزینه رفاهی می باشد و مبلغ پرداخت شده در سال 1403 ماهیانه معادل 4 میلیون ریال بوده که با افزایش 125 درصدی در سال 1404 به مبلغ 9 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

22- برای کارانه پرسنل رادیولوژی که خیلی کم است، برنامه ای دارید؟
با توجه به ابلاغ دستورالعمل کارانه در ابتدای هر سال توسط وزارت متبوع، از ابتدای سال جاری پرداخت کارانه عملکردی به پزشکان و کارکنان بر اساس دستورالعمل جدید انجام شده است.

23- چه اقدامی در خصوص ترمیم حقوق پرسنل ستادی دارید؟
با عنایت به اینکه ترمیم حقوق پرسنل نیازمند تامین اعتبار توسط وزارت متبوع می باشد و در سال 1403 وزارت متبوع صرفا نسبت به تامین اعتبار برای پرداخت دو ماه اقدام نموده و پس از آن اعتبار دیگری برای این موضوع پیش بینی و تخصیص نیافته است لذا به محض تامین اعتبار، دانشگاه نسبت به پرداخت اقدام خواهد کرد.
شایان ذکر است با توجه به دغدغه مسئولین دانشگاه در جهت تامین معیشت، ساماندهی، عادلائه نمودن و توجه به دریافتی های کارکنان تمامی حوزه های کاری دانشگاه در خصوص مزایای مازاد بر حقوق و اضافه کار ماهانه، معاونت توسعه دانشگاه از تاریخ اول مهر 1404 ماهانه مبالغی به صورت سرانه به واحدهای مختلف دانشگاه ابلاغ نمود تا مدیران محترم واحدهای تحت پوشش دانشگاه براساس عملکرد و رضایت از پرسنل، در محدوده تغییرات اعلام شده (حداقل و حداکثر تعیین شده) نسبت به توزیع مبلغ مورد نظر بین همکاران واحد اقدام نمایند تا از این طریق به نحوی سطح دریافتی پرسنل افزایش یابد.

24- در خصوص پرداختی بابت جنگ 12 روزه و اختلاف بین کادر درمان و اداری توضیح دهید؟
در راستای تقدیر و قدردانی از زحمات همکاران محترم دانشگاه و واحدهای تحت پوشش که در طی جنگ 12 روز در محل کار حاضر و به منظور تداوم و ارائه خدمات به هموطنان عزیز از هیچ تلاشی و کوششی دریغ ننموده اند، به ازاء هر روز حضور مبلغ 7 میلیون ریال به منظور جبران زحمات پرسنل اعم از کادر درمان و اداری پرداخت گردیده است و این موضوع صرفا بر اساس حضور همکاران صورت پذیرفته و بصورت یکسان برای همه پرسنل انجام شده است.

25- در خصوص معافیت مالیات از پرداخت پاداش ها چه اقدامی کرده اید؟
در زمینه پرداخت های رفاهی مبالغ لحاظ شده بابت مناسبت ها به حساب مهر کارت واریز میگردد و پرداخت انجام شده بدون کسر مالیات است.
در راستای تامین رفاه و آسایش همکاران محترم، موارد ذیل در طی سال جاری به حساب کارکنان دانشگاه واریز شده است: 
• افزایش 185 درصدی کمک هزینه مهد کودک جهت مادران شاغل در سال 1404 (از مبلغ 3.5 میلیون ریال ماهیانه در سال 1403 به مبلغ 10 میلیون ریال در سال 1404)
• افزایش 400 درصدی بن غیر نقدی پرسنل در سال 1404 (از مبلغ 1 میلیون ریال ماهیانه در سال 1403 به مبلغ 5 میلیون ریال در سال 1404)
• پرداخت کمک هزینه در جهت تکریم پرسنل به مناسبت اعیاد به ازاء هر نفر 10 میلیون ریال در هر مناسبت مانند میلاد پیامبر اکرم(ص)، میلاد امام رضا(ع)، اعیاد غدیر و قربان، روز میلاد حضرت زهرا، روز تولد، بازگشایی مدارس
• پرداخت کمک هزینه نظام مند در جهت تکریم پرسنل در مناسبت های خاص ویژه هر گروه شغلی از جمله؛ روز منابع انسانی، روز جهانی کارگر، روز پزشک، هفته آموزش، تجلیل از مقام استاد و ... به ازاء هر نفر 15 میلیون ریال. 
در جلوگیری از تبعیض بین پرسنل دانشگاه، این پرداخت صرفا در مناسبت مربوطه به پرسنل ذیربط پرداخت می شود.

26- در خصوص بیمه تکمیلی شاغلین و بازنشستگان چه اقداماتی صورت گرفته است؟
به منظور انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی، در سال 1404 پس از بررسی بیمه های مختلف و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها، دانشگاه نسبت به انعقاد قرارداد با بیمه sos سامان اقدام کرد.
در این راستا و در جهت تامین آسایش همکاران دانشگاه، مبلغ 4 میلیون ریال از حق بیمه تکمیلی به ازاء هر پرسنل شاغل و کلیه افراد تحت تکفل، توسط دانشگاه پرداخت می شود. 
همچنین با توجه به اهمیت جایگاه بازنشستگان محترم دانشگاه و در جهت تکریم این عزیزان نیز، مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال از حق بیمه تکمیلی به ازاء هر نفر از بازنشستگان توسط دانشگاه تقبل و پرداخت میشود.

27- برای همکاران بازنشسته در خصوص اعمال ماده 85 قانون خدمات کشوری چه تصمیماتی را اتخاذ کرده اید؟
با عنایت به ماده 85 قانون خدمات کشوری مبنی بر تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادن کارمندان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان توسط دستگاههای اجرائی، در سال 1404 به منظور انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی، پس از بررسی بیمه های مختلف و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها، دانشگاه نسبت به انعقاد قرارداد با بیمه sos سامان اقدام نمود.
در این راستا و در جهت تامین آسایش همکاران دانشگاه، مبلغ 4 میلیون ریال از حق بیمه تکمیلی به ازاء هر پرسنل شاغل و کلیه افراد تحت تکفل، توسط دانشگاه پرداخت می شود. 
همچنین با توجه به اهمیت جایگاه بازنشستگان محترم دانشگاه و در جهت تکریم این عزیزان نیز، مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال از حق بیمه تکمیلی به ازاء هر نفر از بازنشستگان توسط دانشگاه تقبل و پرداخت می شود.

28– برای ناچیز بودن حق مسکن- ایاب ذهاب و نهار برنامه ای دارید؟
 افزایش کمک ‌هزینه ایاب ‌و ذهاب، مسکن و غذا در سال 1404
 افزایش سرانه رفاهی پرسنل از مبلغ 28 میلیون تومان در سال 1403 به مبلغ 85 میلیون تومان در سال 1404
 ارائه خدمات ویژه تر با پرداخت یارانه و قیمت مناسب در رستوران VIP و باشگاه کارکنان دانشگاه

29- برای سلامت کارکنان چه برنامه هایی دارید؟
 رایگان شدن مازاد هزینه‌های درمان در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه برای کارکنان و افراد تبعی که تحت پوشش بیمه تکمیلی می‌باشند.
 برنامه ریزی به منظور راه‌اندازی سرویس نوبت‌دهی بایو آرک به منظور اختصاص نوبت ویژه کلینیک های مراکز درمانی تابعه به پرسنل و خانواده ایشان
 تجهیز مرکز پیشگیری و سلامت دهان و دندان دانشگاه به خدمات تصویربرداری OPG و ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت اقساط ده ماهه بدون کارمزد
 اضافه شدن پوشش مشاوره روانشناسی در قرارداد بیمه تکمیلی
 پایش سلامت تعدادی از کارکنان در چند مرحله و تسری آن به همه همکاران
 برنامه ریزی جهت راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت روان ویژه کارکنان

30– برای افزایش سهمیه مراکز اقامتی و رفاهی اقدامی کرده اید؟
 توسعه و افزایش مراکز اقامتی از 269 تخت در سال 1403 به 360 تخت در سال 1404
 افزایش تنوع مراکز اقامتی از 8 شهر در سال 1403 به 14 شهر در سال 1404
 برنامه ریزی به منظور ارتقای کیفیت خدمات در مرکز اقامتی رامسر و مشهد مقدس
 برندگان قرعه‌کشی استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه 5 تا 7 روز قبل از تاریخ سفر امکان ثبت نام نهایی دارند،
در صورت عدم ثبت نام سهیه به صورت آزاد جهت بهره مندی سایر همکاران اطلاع رسانی می‌گردد.
یادآور می شود تمام ظرفیت اماکن اقامتی به منظور بهره مندی حداکثری همکاران در قرعه کشی ارائه می شود.
در صورت انصراف از سفر به هر دلیل، سهمیه به صورت آزاد اطلاع رسانی خواهد شد. 
 افزایش تعداد مراحل قرعه‌کشی تسهیلات مالی (تعداد مراحل قرعه کشی از آبان 1402 از 3 مرحله به 6 مرحله؛ از اول آبان 1403 تا آبان 1404 افزایش یافته است).
 افزایش سهمیه وام ها و پرداخت وام به 4 درصد از متقاضیان در سال 1403 به 11 درصد در سال 1404
 افزایش مبلغ ریالی وام ها
 افزایش تعداد وام های قرض الحسنه
 بر اساس ضوابط و مقررات بانک‌ها سهمیه به‌صورت جداگانه جهت اعضای محترم هیئت‌علمی اختصاص یافت که جدا از سهمیه عمومی دانشگاه می باشد.
 افزایش کمک‌هزینه حق بیمه درمان تکمیلی کارکنان از مبلغ یک میلیون و پانصد ریال درسال 1403 به مبلغ چهار میلیون ریال در سال 1404
 اختصاص کمک‌هزینه حق بیمه درمان تکمیلی به بازنشستگان برای اولین‌بار به مبلغ ماهیانه یک میلیون و 500 هزار  ریال
افزایش سقف تعهدات پوشش بیمه درمان تکمیلی
 عرضه بیمه انفرادی با تخفیف ویژه برای پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تهران
 بارگزاری مدارک هزینه کرد درمانی بدون مراجعه حضوری و به‌صورت آنلاین جهت بازپرداخت شرکت بیمه
 اختصاص کمک‌هزینه حق بیمه درمان تکمیلی به کارکنانی که از مرخصی زایمان استفاده می‌کنند برای اولین بار
 تخفیف 80 درصدی بیمه لوازم الکترونیک، موبایل، تبلت و لپ تاپ
 افزایش تعداد مهدکودک‌های خصوصی طرف قرارداد از یک مهدکودک در سال 1403 به 6 مهدکودک در سال 1404 افزایش یافته است. برای نخستین بار انعقاد قرارداد با مهد کودک های مستقر در واحدهای تابعه دانشگاه (بیمارستان فارابی و دانشکده دندانپزشکی) افزایش کمک‌هزینه مهدکودک های خصوصی طرف قرارداد از مبلغ 9 میلیون ریال در سال 1403 به مبلغ 25 میلیون ریال در سال 1404
افزایش کمک هزینه مهدکودک همکاران خانم دارای فرزند زیر شش سال از مبلغ 4 میلیون 500 هزار ریال در سال 1403 به مبلغ 10 میلیون ریال در سال 1404
اختصاص کمک هزینه مهد کودک مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال به کلیه کارکنان ( کارکنان هیئت علمی و شرکتی برای اولین بار)

31– برای باشگاه ورزشی ویژه کارکنان برنامه ای دارید؟
 تخفیف 50 درصدی استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران برای متقاضیان بهره مندی از این خدمات ، ورزش همگانی و افزایش بودجه تربیت بدنی

  • کد خبر : 309968
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه