برگزاری جلسه کمیته کارشناسان منتخب با حضور اعضای کمیته در تاریخ یکشنبه 18 آبان ماه
در این نشست که با حضور اعضای کمیته و کارشناسان نظارتی برگزار شد، بر رعایت قوانین و ضوابط مالی و معاملاتی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت پشتیبانی نظارت و توسعه امور عمومی، جلسه کمیته کارشناسان منتخب دانشگاه با حضور اعضای منتخب و کارشناسان نظارتی در روز یکشنبه 18 آبانماه 1404در سالن G6 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران برگزار شد.
در این نشست موضوعات مربوط به ارزیابی معاملات و تعیین بهای فروش، خرید، اجاره و استجاره اموال (منقول و غیر منقول) طبق درخواست واحدهای تابعه توسط اعضای کمیته مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت رعایت قوانین و ضوابط مالی و معاملاتی دانشگاه تاکید شد.
در ادامه، درخواست های مطرح شده از سوی واحدها تابعه به تفکیک بررسی و ضمن تبادل نظر کارشناسی، تصمیمات لازم در خصوص هر مورد اتخاذ گردید.
اعضای کمیته ضمن تاکید بر شفافیت در فرآیندهای مالی و انطباق کامل با مقررات دانشگاه، بر لزوم تسریع در اجرای مصوبات و ارسال به موقع مستندات تاکید کردند. همچنین مقرر شد نتیجه مذاکرات انجام شده متعاقباً توسط مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی به واحدهای ذیربط اعلام می شود.
ارسال نظر