• تاریخ انتشار : 1403/07/25 - 13:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه آموزشی و حضوری «آموزش اصول کار با نرم‌افزار اینشات ۲» در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری «آموزش اصول کار با نرم‌افزار اینشات - سطح دو» به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، کارگاه آموزشی و حضوری «آموزش اصول کار با نرم‌افزار اینشات - سطح دو» به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در سالن G۶ سازمان مرکزی برگزار شد.
مهندس وحید بداغی مدرس کارگاه آموزشی و حضوری «آموزش اصول کار با نرم‌افزار اینشات - سطح دو» به ارائه نحوه تولید محتوای ویدئویی جذاب و کاربردی آموزش پرداخت و گفت: InShot یکی از اپلیکیشن‌های بسیار مهمی است که در تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی بسیار مورداستفاده است.
وی تصریح کرد: InShot یکی از قدرتمندترین برنامه‌های ویرایش عکس و ویدئو به شمار می‌رود که مورداستفادهٔ عده‌ی کثیری از تولیدکنندگان محتوا قرار دارد و توانسته در راس مورداستفاده‌ترین برنامه ویرایش عکس و ویدئو قرار بگیرد. این برنامه ظاهر ساده‌ای دارد؛ اما دارای امکانات بسیار بالایی است.
مهندس بداغی در ادامه به آموزش استفاده از موسیقی و افکت‌های صوتی، استفاده از افکت‌های ویدئویی متنوع، استفاده از متن، استفاده از استیکر و لوگوهای متناسب و مرتبط، استفاده از فیلتر، ادغام سازی چند ویدئو و یا عکس، استفاده از ترنزیشن های جذاب، Reverse یا معکوس‌سازی و اسلوموشن سازی پرداخت.
در ضمن مقرر شد شرکت‌کنندگان در کارگاه به ارسال پروژه‌ای تصویری از محل خدمت خود با استفاده از لوگوی دانشگاه علوم پزشکی تهران با خروجی و فرمت MP4 و ۳۰ فریم ریت با مدت‌زمان یک دقیقه تهیه و اقدام کنند.
توضیح اینکه در مجموع با یادگیری این دوسطحی و انجام پروژه‌های مختلف می‌توان یک محتوای کاربردی و جذاب خلق و در موارد موردنیاز استفاده کرد، کارگاه آموزشی و حضوری «آموزش اصول کار با نرم‌افزار اینشات - سطح دو» برای شرکت‌کنندگان امتیاز آموزش ضمن خدمت داشت.
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,مطالب آموزشی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281503
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه