• تاریخ انتشار : 1403/07/08 - 07:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بخشنامه شروع مرحله نخست ارزیابی عملکرد سال 1403

بخشنامه شروع مرحله نخست ارزیابی عملکرد سال 1403 (تکمیل فرم موافقت نامه)

سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان، جهت تکمیل فرم موافقت نامه کارکنان رسمی و پیمانی غیرهیأت علمی از روز دوشنبه 9 مهرماه در دسترس می باشد.

متن بخشنامه شروع مرحله نخست ارزیابی عملکرد سال 1403


سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان برای کلیه کارکنان از روز دوشنبه مورخ  1403/07/09 قابل بهره‌برداری می‌باشد. بر این اساس کلیه کارکنان و مدیران رسمی و پیمانی غیرهیأت علمی دانشگاه فرم موافقت‌نامه سال 1403 خود را در سامانه تکمیل نمایند. خواهشمند است نکات ذیل به نحو شایسته به اطلاع همکاران محترم برسد:

  1. مهلت تکمیل فرم موافقت‌نامه از تاریخ 1403/07/09 تا 1403/08/09 می‌باشد. لازم به ذکر است پس از پایان مهلت امکان تغییر و ارسال فرم‌ها از طریق سامانه امکانپذیر نخواهد بود.
  2. دسترسی به سامانه از طریق پورتال معاونت توسعه، مدیریت توسعه امکانپذیر است همچنین نشانی سامانه بصورت مستقیم https://arzyabi.tums.ac.ir می‌باشد.
  3. تکمیل فرم موافقت‌نامه سال 1403 با توجه به دستورالعمل‌ مدیریت عملکرد کارکنان و مدیران برای کلیه کارکنان رسمی و پیمانی دارای فرم کارکنان، مدیران پایه و میانی الزامی است. کارکنان پشتیبانی مشمول این مرحله نمی­باشند.
  4. کارکنانی که از تکمیل فرم موافقت‌نامه در موعد مقرر استنکاف نمایند، طبق دستورالعمل، تکمیل فرآیند ارزیابی آنها منوط به کسر حداقل 20 درصد از امتیاز شاخص­های اختصاصی می‌باشد.
  5. فرم موافقت‌نامه شامل تعریف شاخص‌های اختصاصی ارزیابی کارکنان بر اساس اهداف و انتظارات عملکردی، اهداف و استراتژی‌های سازمان، در چارچوب وظایف شغلی و بر اساس برنامه عملیاتی واحد می‌باشد.
  6. با  توجه به اصلاح فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان، مراحل تکمیل فرم موافقت­نامه به شرح ذیل می­باشد: پس از تکمیل فرم موافقت‌نامه، ابتدا کارمند فرم را برای مقام مافوق (ارزیاب) ارسال می‌نماید و پس از تأیید مقام ارزیابی‌کننده، فرم به کارمند جهت رویت برگشت داده می‌شود. کارمند در این مرحله فقط یکبار حق اعتراض به شاخص‌های عملکردی خود را دارد و اگر مورد قبول واقع نشد، نظر ارزیابی‌کننده نافذ خواهد بود. کارمند پس از تایید فرم موافقت­نامه آن را برای مقام ارزیابی‌­کننده ارسال می­نماید. فرم تا شروع مرحله نهایی ارزیابی در کارتابل ارزیابی‌­کننده بایگانی می­شود. جهت راهنمایی بیشتر به فایل راهنمای تکمیل فرم موافقت نامه مراجعه شود.
  7. مراحل اصلی فرآیند ارزیابی عملکرد متعاقباً طی بخشنامه اعلام خواهد شد.
  • گروه خبری : اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,اطلاعیه مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی 1402
  • کد خبر : 279258
کاربر اداره تحول، برنامه ریزی
تهیه کننده

کاربر اداره تحول، برنامه ریزی

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه