• تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 08:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست شورای مشورتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر «همدلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران»

ششمین نشست شورای مشورتی معاونت توسعه در سال ۱۴۰۳ با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران با محوریت «بررسی و پیگیری مصوبات گذشته» برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در ششمین نشست ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ شورای مشورتی معاونت توسعه؛ در ابتدا و پیش از دستور نشست، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه هنر ما این است که توانمندی‌های سازمان را شناسایی کنیم؛ گفت: باید تلاش مضاعف داشته باشیم و همدلی را در سازمان پررنگ‌تر از قبل در دانشگاه علوم پزشکی تهران به منصه ظهور بگذاریم.
در ادامه در خصوص موضوعات جاری مدیریت‌های معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع موارد مختلفی مطرح شد.
سپس مهندس امیرحسین سرمدی مشاوراقتصادی معاونت توسعه گزارشی از پرسش‌نامه porsline (علل ترک خدمت پرستاران در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران) ارائه داد.
پس از آن سپیده مسعود رئیس آموزش ضمن خدمت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه درباره اجرای برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۳، دوره‌های حضوری، کارگاه‌های عملی، بازی های مدیریتی (نقد فیلم) و... گزارش کاملی ارائه دادند و مقرر شد دوره‌های مدیریتی برای مدیران پایه و میانی مبتنی بر شایستگی به‌صورت مداوم و با برنامه‌ریزی اصولی و منسجم انجام شود.
توضیح اینکه باتوجه‌به موارد مطرح شده در نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، مدیران معاونت توسعه نظرات خود را بیان کردند و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 267881
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی