• تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 10:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران هم‌زمان با آغاز هفته دولت و روز کارمند

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، متن پیام بدین شرح است؛
در تقویم ملی ما، نخستین هفتهٔ شهریورماه به‌عنوان «هفتهٔ دولت» و روز چهارم شهریورماه، با عنوان «روز کارمند» نام‌گذاری شده است. این تاریخ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است و چه نیکوست که نام و خاطرهٔ این شهیدان خدمتگزار، به نام هفتهٔ دولت پیوند خورده تا به‌عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار در عرصهٔ مدیریت نظام جمهوری اسلامی برای خادمین ملت‌ها باشند.
توفیق هر دولتی در ادارهٔ هرچه بهتر امور کشور، تماماً وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است و موفقیت، توسعه و پیشرفت هر سازمانی به بهره‌وری، تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن سازمان وابسته است و هیچ تلاشی در زمینهٔ پیشبرد اهداف و ارتقای آن مجموعه، بدون کوشش همکاران نتیجه‌بخش نخواهد بود.
هفته دولت و روز کارمند را خدمت تک‌تک همکاران خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران تبریک می گویم.

دکتر رامین رحیم نیا
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,مناسبت ها معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 275975
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *