• تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 15:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

سالروز فرستادن هشتمین فرشته امامت به زمین خجسته باد

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع)

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا (ع) را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، متن پیام بدین شرح است؛ ذی‌القعده یکی از ماه‌های پر فضیلت است که دهه کرامت در آن قرار دارد، این دهه با ولادت پر نور حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با میلاد باسعادت امام رضا (ع) به پایان می‌رسد؛ میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس حضرت رضا (ع) را به همه شیعیان، مسلمانان جهان و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران تبریک و تهنیت می‌گویم. 
امام رضا (ع) می‌فرماید؛ «بیماری برای مؤمن، رحمت و موجب پاک‌شدن است و برای کافر، عذاب و لعنت است و بیماری از مؤمن زائل نمی‌شود تا اینکه گناهی بر گردن او نماند». «مؤمن کسی است که چون نیکی کند مسرور می‌شود و چون بدی کند، استغفار می‌کند».
 
دکتر رامین رحیم نیا 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,مناسبت ها معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 266368
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی