معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت امور مالی

شرح وظایف

اداره دبیرخانه   

1-ثبت ونظارت بر موضوعات مکاتبات دریافتی و ارسالی از طریق اتوماسیون اداری                          

2-بازبینی وکنترل ضمائم نامه های دریافتی و ارسالی                           

3-  ثبت، نظارت، تفکیک وتوزیع نامه های ارجاع شده به اقدام کننده ها وپیگیری آن                                   

4-ثبت و نظارت برحفظ ونگهداری سوابق مربوط به نامه ها طبق ضوابط ومقررات به صورت الکترونیکی در اتوماسیون و درصورت لزوم بایگانی فیزیکی                           

5- اطلاع رسانی از طریق اتوماسیون اداری، سایت وتابلو اعلانات دبیرخانه جهت ذینفعان                              

6-پست و دریافت مراسلات پستی                           

7-ثبت مکاتبات و مستندات مربوط به کارکنان و واحدها در دفاتر ارسال و مراسلات وتحویل آن درقبال اخذ رسید

8-ثبت ونظارت مکاتبات وفرمهای داخلی در دفتر اندیکاتور (داخلی)                                 

9-ارسال وپیگیری کلیه مکاتبات خارج از سازمان طی دستور مقامات ذیربط                        

10-جایگزینی کلیه احکام و مدارک پرسنلی مالی در پرونده های مالی مربوطه به ترتیب تاریخ صدور               

11-انجام کلیه امور مربوط به تشکیل پرونده و دریافت وام کارکنان                                 

12-ثبت ونظارت بر مکاتبات داخلی                         

13-انجام امور محوله از سوی مقام مافوق