شرح وظایف
اداره حسابداری کالا،اموال و خدمات
1-بررسی صورتحسابهای اموال رسیده/فرستاده از واحدهای تابعه از نظر صحت ثبت و کنترل امضاهای امین اموال و حصول اطمینان از آئین نامه های مصوب دانشگاه کلیه موارد قانونی و دستورالعمل
2-کنترل امور تحویلی به واحدها و پرسنل و بروز رسانی لیست اموال تحویلی در مقاطع مشخص
3-کلیه امور مرتبط با فرآیند مستندسازی اموال غیر منقول و غیر منقول
4-کلیه امور مربوط به ثبت اطلاعات دارایی مراکز تابعه
5-بررسی و نهایی نمودن صورت گردش اموال موجود در انبارها
6-نظارت و کنترل برنامه ریزی شده در خصوص اموال تحویلی به واحدها و پرسنل و به روز کردن لیست اموال تحویلی در مقاطع مشخص
7-انجام محاسبات و اعمال کنترل های لازم در خصوص قیمت گذاری اموال رسیده/ اموال فرستاده و اموال امانی
8-انجام ترتیبات لازم جهت تهیه گزارش سفارش خریدها و رسید انیارها در خصوص اموال و کنترل گزارش های مزبور
9-همکاری لازم در خصوص شمارش فیزیکی موجودی در انبارها
10-اتخاذ ترتیبات لازم به منظور صورت برداری و پلاک کوبی دارایی های ثابت براساس دستورالعمل های مربوط
11-صدور اسناد حسابداری مربوطه به اموال خریداری شده و هرگونه تغییرات بعدی آن
12-ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده اقساط و یا بلا استفاده
13-پیگیری های مستمر در خصوص اموال امانی دانشگاه نزد دیگران و گزارش مستمر اقدامات انجام شده به مقام مافوق در این خصوص
14-بررسی دارایی های ثابت جهت در نظر گرفتن "ذخیره کاهش ارزش دارایی" برای دارائی های صدمه دیده و غیر قابل استفاده در پایان سال مالی
15-انجام محاسبات استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه
16-کلیه امور مربوط به فرآیند نگهداری حساب موجودی کالا در انبار
17-انجام امور محوله از سوی مقام مافوق