• تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 07:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز سازمان های مردم نهاد

دکتر زهرا حسینی تبار مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی بیست و دو مرداد ماه، روز سازمان های مردم نهاد را تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، دکتر زهرا حسینی تبار مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی بیست و دو مرداد ماه، روز سازمان‌های مردم نهاد را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است؛  
بیست و دو مرداد ماه، روز سازمان‌های مردم نهاد، یاداور زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های خالصانه افرادی است که خدمت رسانی به جامعه از طرق مختلف را هدف خود قرار داده و همسو با نهادهای دولتی در این مسیر گام برمی دارند.
سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های خودجوش مدنی هستند که احساس مسئولیت را وظیفه خود و رسیدن به آرمان‌های جامعه‌ ی والا و عاری از مشکلات را هدف نهایی خویش قرار داده‌اند، از اعتماد اجتماعی بالا برخوردار بوده و همیار و همگام با دردهای اجتماعی در جامعه قدم برمی دارند. حوزه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران این روز بزرگ را گرامی داشته و ضمن عرض خدا قوت به سمن‌های فعال زیر مجموعه دانشگاه، از خداوند منان توفیق روزافزون خدمت به بندگان خدا، پیروزی، سعادت و شادکامی را آرزومند است.
 
دکتر زهرا حسینی تبار 
مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273882
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *