• تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 12:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست «تبیین و فرهنگ‌سازی بهره‌وری در حوزه سلامت» در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

دومین نشست اعضای کارگروه بهره‌وری قطب 10 در راستای اجرای مصوبات نخستین جلسه کارگروه به‌منظور «تشریک‌مساعی و هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌ریزی همایش بهره‌وری در سال 1402 قطب ده» تشکیل شد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، نشست تبیین و فرهنگ‌سازی بهره‌وری در حوزه سلامت در راستای برنامه‌ریزی همایش بهره‌وری در سال 1402 قطب ده با حضور نمایندگان بهره‌وری اعضای قطب ده دانشگاه‌های تهران، ایران، شهید بهشتی، علوم توان‌بخشی و سلامت اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران 16 مهر ۱۴۰۲ در سالن شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه برگزار شد. 
در این جلسه علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه به بیان و تشریح تبیین و فرهنگ‌سازی بهره‌وری و تجربیات موفق در زمینه همایش بهره‌وری در سطح ملی اشاره کرد.
نمایندگان بهره‌وری اعضای قطب ده هم نظرات خود را در خصوص برگزاری باشکوه‌تر و کاربردی همایش بهره‌وری در نظام سلامت در سال 1402 در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان به بحث و تبادل نظر گذاشتند.
توضیح اینکه مقرر شد نشست‌های هماهنگی در خصوص برنامه‌ریزی همایش بهره‌وری در حوزه سلامت با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ده در راستای کسب تجارب موفق در زمینه «تبیین و فرهنگ‌سازی بهره‌وری در حوزه سلامت» به‌صورت هفتگی برگزار شود و نمایندگان بهره‌وری اعضای قطب ده دانشگاه‌های تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توان‌بخشی و سلامت اجتماعی نظرات خود را در خصوص محورها، ساختار همایش، سازمان‌های همکار و... اعلام کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255959
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *