• تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 11:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین جلسه از کارگاه‌های آموزشی و حضوری عکاسی معماری در دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، کارگاه آموزشی و حضوری «عکاسی معماری» را در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در راستای توانمندسازی کارکنان و نیاز سنجی‌های صورت‌گرفته جلسه اول کارگاه آموزشی و حضوری «عکاسی معماری» برای توانمندسازی کارشناسان مدیریت‌های فنی و املاک دانشگاه در امر مستندسازی، چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در سالن آناتومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
مدرس کارگاه آموزشی و حضوری «عکاسی معماری» رضا صوفی استاد عکاسی معماری از دانشگاه تهران است و معرفی کلیات عکاسی معماری و آشنایی با قابلیت‌های عکاسی با موبایل، شناخت با نور طبیعی و مصنوعی و تأثیر نور بر جزئیات و بافت ساختمان، معرفی نرم‌افزار ویرایش تصویر در موبایل و آموزش استفاده از ابزارهای اصلی نرم‌افزار/ بررسی امکانات فتوشاپ، اصول ترکیب‌بندی در عکاسی معماری انتخاب زاویه مناسب - (تمرین عکاسی)، تمرین عملی در محوطه معماری/ ثبت تصاویر از زوایای مختلف و تمرین عملی، جمع‌بندی نکات کلیدی/ ارزیابی عملکرد هنرجویان - پاسخ به سؤالات و ……… از جمله مواردی است که در این کارگاه مطرح خواهد شد.
برای شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی و حضوری «عکاسی معماری» امتیاز آموزشی ضمن خدمت در نظر گرفته شده است.
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,مطالب آموزشی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه,اخبار اداره املاک و اراضی
  • کد خبر : 271135
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *