• تاریخ انتشار : 1402/09/08 - 15:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

موزه ملی تاریخ علوم پزشکی، میزبان نشست شورای مشورتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع

دکتر رامین رحیم نیا: با هم‌فکری، رویکردهای یکپارچه‌ای را می‌توانیم اتخاذ و اجرایی کنیم

در نشست شورای مشورتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه پیشنهادها، چالش‌ها و دغدغه‌های مدیران موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، جلسه کاری گزارش صبحگاهی (morning Report) چهارشنبه 8 آذر ۱۴۰۲ معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار شد. 
دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری این‌گونه جلسات را موجب نزدیکی دیدگاه‌های مدیران دانست و گفت: هم‌فکری، هم‌افزایی، ایده‌پردازی و بارش افکار در این جلسات  می‌تواند مسیر رشد و تعالی را برای سازمان رقم بزند. 
وی با تأکید بر اینکه این فرصت‌ها می‌تواند دیدگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کند؛ تصریح کرد: امید داریم از طریق هم‌فکری رویکردهای یکپارچه‌ای را اتخاذ و اجرایی کنیم. 
در ادامه گزارشی در زمینه ارائه نتایج نهایی ارزیابی مدیران بیمارستان‌ها بر اساس شاخص و به تفکیک مدیریت در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ و موضوعات روتین و قابل‌برنامه‌ریزی معاونت ارائه و سپس باتوجه‌به موارد مطرح شده مدیران ستادی معاونت توسعه نظرات خود را بیان کردند. 
در خاتمه این نشست دکتر رامین رحیم نیا و مدیران معاونت توسعه از پروژه‌های جدید در حال تکمیل موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255894
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی