• تاریخ انتشار : 1402/10/06 - 12:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

موزه ملی تاریخ علوم پزشکی؛ میزبان نشست مشترک معاونین توسعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران

دکتر رامین رحیم نیا بر ارائه رویکردهای یکپارچه و سیاست‌های یکسان در حوزه توسعه تأکید کرد

نشست مشترک معاونین توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران در راستای «یکسان‌سازی سیاست‌ها، تعامل بیشتر، ارائه پیشنهادها و بررسی چالش‌ها و دغدغه‌ها» در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دکتر رامین رحیم نیا، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، در این نشست که روز سه‌شنبه 5 دی 1402 در موزه ملی تاریخ پزشکی برگزار شد، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین برگزاری این جلسات را موجب نزدیکی دیدگاه های معاونین توسعه دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران عنوان کرد و گفت: از این فرصت مغتنم استفاده بهینه خواهیم کرد و امیدداریم می تواند دیدگاه ها و نظرات سازنده و ارزشمند را به یکدیگر نزدیک کند. 
وی یادآور شد: هم‌فکری، هم‌افزایی و ایده‌پردازی معاونت‌های توسعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی می‌تواند حرکت‌های ماندگار و اثرگذار را در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رقم بزند و نقشه راه بهتری را ترسیم کند. 
در ادامه دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشکر از دعوت دکتر رامین رحیم نیا؛ ایشان را مدیری خوش‌فکر و خلاق معرفی کرد و افزود: برگزاری این‌گونه جلسات قطعاً به نفع همه است چرا که می‌توانیم قابلیت‌های یکدیگر را بهتر بشناسیم و از تجربیات موفق استفاده کاربردی داشته باشیم. 
وی با اشاره به اینکه سلامت شهروندان استان تهران به عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران است؛ یادآور شد: باید برنامه‌ها و اهداف مشترکی را دنبال کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو در راستای اهداف نظام سلامت کشور گام برداریم. 
سپس دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشکر از میزبانی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در فضای دلنشین موزه ملی تاریخ علوم پزشکی؛ خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی عامل موفقیت مدیران موفق در سازمان‌ها است؛ حوزه‌های کاری مشترک معاونت‌های توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران می‌تواند نتایج بهتری را برای کشور رقم بزند. 
وی با اشاره به اینکه از یادگیری تجارب موفق استقبال می‌کنیم؛ تأکید کرد: باید تجربه‌های موفق را به اشتراک بگذاریم و از تجربه‌های ناموفق درس بگیریم. 
توضیح اینکه در ادامه نشست مشترک معاونین توسعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران در خصوص بحث‌های رفاهی کارکنان، سامانه کارآمد، تعرفه پرستاری و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت و معاونین و مدیران نظرات خود را بیان کردند. 
در حاشیه این نشست، معاونین توسعه و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران از موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید جامعی کردند.
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255874
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی