• تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 12:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 264
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست صمیمانه معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با معاون حفاظت و پیشگیری حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران پیشرو در برگزاری دوره‌های آموزش «اصول ایمنی و آتش‌نشانی»

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با دکتر کامران عبدولی معاون حفاظت و پیشگیری حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و تیم همراه در راستای «استانداردهای ایمنی و پیشگیری از حریق در بیمارستان‌ها» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این نشست صمیمی که در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه دانشگاه با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری متقابل بتوانیم حرکت‌های سازنده‌ای را در راستای استانداردهای ایمنی و پیشگیری از حریق در بیمارستان‌ها رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران به‌عنوان پیشرو در بحث دوره‌های آموزش (اصول ایمنی و آتش‌نشانی) به کارکنان خود تلاش دارد که این مهم را عملیاتی کند؛ چرا که معتقدیم پیشگیری حائز اهمیت است.
در ادامه گزارش موارد مرتبط با مسائل ایمنی و آتش‌نشانی همه بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه ارائه شد.
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 272899
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *