• تاریخ انتشار : 1403/03/08 - 12:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی «متره، آنالیز و فهرست‌بهاء» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

نخستین کارگاه آموزشی و حضوری «متره، آنالیز و فهرست‌بهاء» با هماهنگی و برنامه‌ریزی گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در اجرای طرح توانمندسازی کارمندان خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، نخستین کارگاه آموزشی و حضوری «متره، آنالیز و فهرست‌بهاء» با هماهنگی و برنامه‌ریزی گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران ویژه مهندسین رشته‌های مختلف دفاتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی و تأسیسات بیمارستان‌های تابعه 7 و 8 خرداد ۱۴۰۳ در سالن G۶ سازمان مرکزی برگزار شد.
مدرس کارگاه آموزشی و حضوری «متره، آنالیز و فهرست‌بهاء»، مهندس ایمان تقی‌زاده بود و در خصوص مهارت‌های شغلی SKILLS TRAINING متره، آنالیز و فهرست‌بهاء (مباحث پایه، اصلی و تخصصی)، تعریف متره، کلیات متره و برآورد، معرفی فهارس بها، توضیح و تفسیر فصل یک الی یازده فهرست‌بها ابنیه و... مطالبی را بیان کرد.
توضیح اینکه باتوجه‌به موارد مطرح شده در کارگاه، پرسش‌وپاسخ انجام شد. برای شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی «متره، آنالیز و فهرست بهاء» گواهی آموزش ضمن خدمت در نظر گرفته شده است.
 
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,مطالب آموزشی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,اخبار مدیریت فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 267152
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی