• تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 15:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 104
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

خبری خوش و باورنکردنی؛اخذ سند تک‌برگ دانشکده توان‌بخشی

بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده توان‌بخشی

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشستی با اعضای هیئت‌رئیسه دانشکده توان‌بخشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، این نشست شنبه 8 اردیبهشت 1403 با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه و دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدا دکتر سید احمدرضا خاتون‌آبادی ضمن قدردانی از همکاری مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و اهتمام ویژه به دانشکده توان‌بخشی، به ارائه توضیحاتی در خصوص مقاطع تحصیلی دانشکده نظیر کارشناسی، کارشناسی‌ارشد، دکتری تخصصی، دکتری حرفه‌ای و همچنین نیاز جامعه به خدمات توان‌بخشی، محدودیت فضای فیزیکی، محدودیت فضای فیزیکی آموزشی، مرکز رشد و تکامل، ادغام خدمات توان‌بخشی در PHC و... پرداخت.
در ادامه دکتر سید محسن میر معاون مالی و اداری دانشکده در خصوص پروژه‌های عمرانی، فضای محوطه و طراحی محیط مناسب برای استراحت دانشجویان، پاویون دانشجویان بین‌الملل، اتاق کنفرانس، فضای فیزیکی گروه آموزشی سلامت سالمندی، بهسازی فضای آموزشی، تغییر کاربری بخشی از فضای کتابخانه و... توضیحاتی ارائه داد.
سپس دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه حضور در دانشکده توان‌بخشی را به فال نیک گرفت و از تحویل سند تک‌برگ دانشکده توان‌بخشی با مشارکت فعال تیم اداره املاک و مستغلات دانشگاه خبر داد و تأکید کرد: ضمن قدردانی از زحمات مهندس امینی و اعطای سند تک‌برگ دانشکده به دکتر خاتون‌آبادی؛ در حوزه عمرانی در سال 1402 قدم های بسیار مهمی در دانشکده توانبخشی برداشته شده است. 
وی حوزه درمان را برای ارائه خدمت و اهمیت ارائه خدمات توان‌بخشی را به جامعه، نیاز جامعه به این خدمات باتوجه‌به حرکت جامعه به سمت سالمندی، ترسیم سازوکار برای مداخله به هنگام در اختلالات توان‌بخشی حائز اهمت دانست.
معاون توسعه دانشگاه ادامه داد: باتوجه‌به محدودیت فضای فیزیکی و راه‌اندازی رشته‌ها و مقاطع مختلف در دانشکده، نیاز دانشکده به گسترش فضای فیزیکی بر کسی پوشیده نیست؛ ازاین‌رو تیم اجرای در صدد تأمین شرایط لازم برای بهره‌برداری از زمین دانشکده در پردیس دانشگاه است، شرایط برای دانشکده توان‌بخشی بسیار مطلوب است. زمین آماده ساخت است، تأمین بودجه شده است، قرارداد ساخت این دانشکده بین قرارگاه سازندگی خاتم و دانشگاه علوم پزشکی تهران بسته شده است، مهندس مفتح نیز مسئول پیگیری ساخت این پروژه است و تنها نیاز به پیگیری و همکاری همه‌جانبه از طرف همه دانشکده را دارد. 
در حاشیه این نشست دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و تیم همراه از پروژه‌های عمرانی دانشکده بازدید کردند.
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت
  • کد خبر : 264490
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی