• تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 15:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دکتر رامین رحیم نیا از پارکینگ جایگزین خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران و تیم همراه از پارکینگ جایگزین خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این بازدید که عصر سه‌شنبه 28 آذر 1402 صورت گرفت؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران از زحمات مسعود اسداللهی رئیس دفتر معاونت توسعه و مهدی قشم معاون مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه بابت تدارک و زحماتی که برای پارکینگ جایگزین در این مدت کشیده اند، تشکر کرد و گفت:  ان شاءالله در فرصت مناسب این پارکینگ بازگشایی می شود. 
وی یادآور شد: باتوجه‌به اینکه قرار است در قسمتی از پارکینگ فعلی حوزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، کلنگ پروژه بزرگ دانشکده پزشکی به زمین بخورد؛ این مکان را به‌عنوان جایگزین برای فضایی که خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران از پارکینگ استفاده می‌کردند در نظر گرفته‌ایم، تا با چالش پارکینگ کمتری روبرو باشیم؛ امید داریم سریع‌تر این مهم را به سرانجام برسانیم. 
دکتر رحیم نیا ضمن ابراز خرسندی از اینکه این پروژه عمرانی به‌زودی عملیاتی می‌شود؛ تصریح کرد: از زحمات همکاران تلاشگر معاونت توسعه باتوجه‌به مشکلات پیشروی که در زمانی اندک این فضا را آماده برای استفاده از همکاران کرده‌اند؛ قدردانی می‌کنم. 
توضیح اینکه پارکینگ جایگزین ظرفیتی در حدود 150 تا 170ماشین را دارد و در ابتدای خیابان 16 آذر بالاتر از درب فعلی پارکینگ دانشگاه قرار گرفته است. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255876
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی