• تاریخ انتشار : 1403/03/13 - 09:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری پنجمین نشست شورای مشورتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران

پنجمین نشست شورای مشورتی معاونت توسعه در سال ۱۴۰۳ با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در پنجمین نشست ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ شورای مشورتی معاونت توسعه؛ در ابتدا و پیش از دستور نشست، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور دولت مردمی و تیم همراه در سانحهٔ بالگرد حین مأموریت را تسلیت گفت و اظهار داشت: باتوجه‌به این اتفاق ناگوار با تغییر دولت روبرو هستیم؛ بنابراین در این فرصت باید تمام فرایندهایمان را به سرانجام برسانیم؛ در تمام مدیریت‌ها سعی کنیم با چالش کمتری موانع را مرتفع و به نتیجه مطلوب دست یابیم.
در ادامه در خصوص موضوعات جاری مدیریت‌های معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع موارد مختلفی مطرح شد.
سپس دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان و سپیده مسعود رئیس آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه درباره اجرای برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی کارکنان، اقدامات در حوزه کارکنان در سال ۱۴۰۲، دوره‌های غیرحضوری برگزار شده تا اسفند ۱۴۰۲، اثربخشی دوره‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های توجیهی، مولتی مدیاهای تولید شده و... گزارش کاملی ارائه دادند.
توضیح اینکه باتوجه‌به موارد مطرح شده در نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، مدیران معاونت توسعه نظرات خود را بیان کردند و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 267458
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی