لیست اخبار صفحه :30
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند

نخستین جلسه کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت گروه آموزش ضمن خدمت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه تشکیل شد.

کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد

کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد

کارگاه آموزشی و حضوری اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در راستای «توانمندسازی و حرفه‌مندی کارکنان خدمات، نظافت و تشریفات» کلیه کارکنان واحدهای تابعه در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران

کارگاه آموزشی و حضوری اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در راستای «توانمندسازی و حرفه‌مندی کارکنان خدمات، نظافت و تشریفات» کارکنان واحدهای تابعه در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه
Close menu