معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع

18 آذر 1404 سه شنبه

اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

شکایت نتیجه نارضایتی است و نارضایتی هیچ وقت به صفر نمی رسد. فرایند رسیدگی به شکایات باید با سهولت و بدون هزینه، قابل دسترسی برای تمامی شاکیان باشد بنابراین بیمارستان ها باید رویکرد مشتری مداری داشته باشند و تعهد خود را نسبت به رفع شکایات در عمل نشان دهند.

با توجه به این مهم، این برنامه را به تجربه های موفق و اقدامات بیمارستان ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران اختصاص دادیم.
 
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه