معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | آرشیو تجربیات

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع

14 آذر 1404 جمعه
لیست اخبار صفحه :1
تجارب معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در دوره جنگ ۱۲ روزه

تجارب معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در دوره جنگ ۱۲ روزه

دکتر حمید چوبینه، معاون توسعه مدیریت و برنامه ‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مصاحبه ‌ای با تلویزیون اینترنتی دانشگاه به تشریح عملکرد و تجربه معاونت توسعه در جریان جنگ 12 روزه پرداخت و اقدام‌های فوری و راهبردی این معاونت برای حفظ تداوم خدمات درمانی و حمایت از کارکنان را برشمرد.

مدیریت موفق بحران در بیمارستان‌های تهران در شرایط جنگی ۱۲ روزه

مدیریت موفق بحران در بیمارستان‌های تهران در شرایط جنگی ۱۲ روزه

در جریان جنگ 12 روزه، مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اتخاذ مجموعه‌ای از تدابیر عملیاتی، آموزشی و مدیریتی، توانستند بحران را با کمترین آسیب و بیشترین کارایی پشت سر بگذارند. محور اصلی این اقدامات، حفظ ایمنی کارکنان، تداوم خدمات درمانی، آمادگی سازمانی و مسئولیت ‌پذیری اجتماعی بود.

فناوری در شرایط اضطرار؛ ابتکارهای فناوری اطلاعات در جنگ ۱۲ روزه

فناوری در شرایط اضطرار؛ ابتکارهای فناوری اطلاعات در جنگ ۱۲ روزه

دکتر مریم نکولعل تک، عضو هیئت علمی گروه مامایی و سلامت باروری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در تشریح اقدامات این گروه در دوران جنگ 12 روزه، اظهار داشت: ما سامانه مشاوره تلفنی را راه‌اندازی کردیم که از دوران کرونا آغاز شده بود و حدود پنج سال ادامه داشت. در دوران جنگ 12 روزه نیز این سامانه را فعال نگه داشتیم تا پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مردم باشیم.

پیگیری تلفنی پرستاران در بیمارستان بهارلو

پیگیری تلفنی پرستاران در بیمارستان بهارلو

در این قسمت خدمات پیگیری تلفنی پرستاران در بیمارستان بهارلو بررسی می‌شود که به عنوان رویکردی مؤثر برای تداوم مراقبت و حمایت از بیماران پس از ترخیص شناخته می‌شود.

تحولات نوین در بانک فرآورده‌های پیوند

تحولات نوین در بانک فرآورده‌های پیوند

این بخش به معرفی تازه‌ترین تحولات و پیشرفت‌های علمی در بانک فرآورده‌های پیوند می‌پردازد که نقشی کلیدی در ارتقای خدمات درمانی دارند. در این ویدیو، دکتر سید ایمان سیحون، رییس مرکز تحقیقات و بانک فرآورده‌های پیوندی از تحولات نوین این بانک صحبت می‌کنند.

پشتیبانی از بیمارستان‌ها و مشارکت دانشجویان؛ رویکرد دانشکده بهداشت در جنگ 12 روزه
یادگیری در خط مقدم؛ روایت‌های آموزشی از جنگ ۱۲ روزه

پشتیبانی از بیمارستان‌ها و مشارکت دانشجویان؛ رویکرد دانشکده بهداشت در جنگ 12 روزه

در جریان جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونی علیه میهن، دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اجرای مجموعه‌ای از اقدامات گسترده، ایمنی کارکنان، مسئولیت اجتماعی و آمادگی سازمانی خود را در شرایط بحران ارتقا داد.

اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

شکایت نتیجه نارضایتی است و نارضایتی هیچ وقت به صفر نمی رسد. فرایند رسیدگی به شکایات باید با سهولت و بدون هزینه، قابل دسترسی برای تمامی شاکیان باشد بنابراین بیمارستان ها باید رویکرد مشتری مداری داشته باشند و تعهد خود را نسبت به رفع شکایات در عمل نشان دهند.

مدیریت دانش اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه نوبت دهی به بیمار

مدیریت دانش اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه نوبت دهی به بیمار

حضور بیمار در بیمارستان یک مسئله مهم است و با چالش های متفاوتی روبه رو می شود تاخیر در روند پذیرش بیمار، افزایش زمان انتظار و ... مواردی هستند که باید بیمارستان ها با ساده سازی فرایند حضور بیمار و دقت فراوان، روند حضور بیماران را به روش آنلاین یا حضوری کنترل کنند .این قسمت به تجارت بیمارستان ها در این حوزه اختصاص دادیم. مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشتراک گذاری تجربه ها با هدف معرفی تجارب موفق در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه نوبت دهی به بیمار منتشر می شود.

    متن مورد نظر خود را جستجو کنید
    تنظیمات پس زمینه