• تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 17:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر سید رضا رئیس کرمی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران در پیامی انتصاب دکتر سید رضا رئیس کرمی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت و از زحمات دکتر حسین قناعتی، رئیس پیشین دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، در متن پیام آمده است؛
جایگاه برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران همواره مرهون حضور اساتید بزرگی بوده است که هدایت این دانشگاه وزین را در مسیر رشد و تعالی به عهده داشته اند.
بزرگانی که در طول این سال‌ها با زحمات بی وقفه و بذل بی دریغ دانش و تجربه خود، دانشگاه علوم پزشکی تهران را در عرصه های مختلف آموزشی و پژوهشی سرآمد کرده اند.
حضور ارزشمند جناب آقای دکتر حسین قناعتی در طول دوران ریاست ایشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران، افتخارات بزرگی برای این دانشگاه رقم زد که جا دارد بدین وسیله از زحمات مجدانه و خستگی ناپذیر این استاد ارجمند، سپاس و قدردانی فراوان خود را ابراز نمایم.
اکنون که یمن حضور استاد بزرگوار جناب آقای دکتر سید رضا رئیس کرمی، در مقام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران امید به فرداهایی روشن تر را برای دانشگاه متصور ساخته است؛ ضمن عرض تبریک و تهنیت به حضور این استاد گرانقدر و جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران و آرزوی توفیق روزافزون برای ریاست محترم دانشگاه، امیدوارم تعالی بیش از پیش دانشگاه در سایه حضور خردمندانه ایشان تحقق یابد.
 
دکتر رامین رحیم نیا 
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,انتصابات معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277254
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *