• تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 13:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری«فن بیان و زبان بدن» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است

کارگاه آموزشی و حضوری «فن بیان و زبان بدن» در راستای (دانستن هنر زبان بدن و فن بیان و چگونگی کاربرد آن در محیط کاری و اداری و زندگی) به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور جمع کثیری از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، کارگاه آموزشی و حضوری «فن بیان و زبان بدن» چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در سالن آمفی‌تئاتر سازمان مرکزی به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران باهدف تقویت ارتباط مؤثر میان همکاران، توسعه فرهنگ رفتار اداری و بر اساس استاندارهای رفتار اداری و با حضور جمع کثیری از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه برگزار شد.
دکتر علی مظفر مدرس دانشگاه و متخصص در فن بیان و زبان بدن و سخنوری به‌عنوان مدرس کارگاه در خصوص زبان بدن، فن بیان و کلام که منجر به ارتباط موفق می‌شود؛ مطلب مبسوطی را بیان کرد.
زبان بدن یا تن گفتار به مجموعه رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق می‌شود که در آن فرد بدون صحبت‌کردن قادر به انتقال پیام برقراری ارتباط با دیگران است. ما برای زبان کلام از کودکی مورد آموزش قرار می‌گیریم؛ اما متأسفانه با اینکه زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است، آن‌طور که بایدوشاید به آن توجه نکرده‌ایم و تقریباً هیچ آموزشی در این راستا ندیده‌ایم.
تن گفتار، زبانی است که یادگیری آن به‌ضرورت کاری و تحصیلی و ارتقای جایگاه اجتماعی برای افرادی که چشم‌اندازی بر مبنای پیشرفت، اعتمادبه‌نفس و تقویت روحیه دارند، توصیه می‌شود.
توضیح اینکه کارگاه آموزشی و حضوری فن بیان و زبان بدن در دانشگاه علوم پزشکی تهران برای شرکت‌کنندگان آموزش ضمن خدمت داشت.
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,مطالب آموزشی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 274175
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *