• تاریخ انتشار : 1402/12/16 - 10:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 445
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تقدیر از دست اندرکاران و ارزیابان مصاحبه‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مهر 1402

دکتر رامین رحیم نیا: کارآمدی سرمایه های انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر کسی پوشیده نیست

فرایند کاری ارزیابان مصاحبه‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مهر 1402؛ نماد مشارکت و همکاری بین بخشی تمام واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران به تصویر و منصه ظهور رسید.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در ابتدای این مراسم که در سالن آمفی‌تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشکر از حضور مدعوین، از همکاری و کار تیمی منسجم ارزیابان مصاحبه عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402 قدردانی کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار بزرگ و منحصر به فردی در سطح دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران رقم خورد. 
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران باتوجه‌به انجام مصاحبه عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402 که در مرکز آموزش مهارتهای بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران  که بیش از دو ماه به طول انجامید ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: طبق شیوه نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری هسته گزینش، حراست، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه ارزیابی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی صورت می گرفت. 
وی با اشاره به آماده‌سازی و استقرار 20 پانل عمومی و اختصاصی برای مصاحبه عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402؛ تصریح کرد: همکاران  با پتانسیل و انگیزه بالا این فرآیندها را به خوبی و با سرعت انجام دادند. 
عرب یارمحمدی خاطرنشان کرد: در پانل ارزیابی عمومی 4 نفر ازهمکاران واحدهای هسته گزینش، حراست، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه حضور دارند و در پانل ارزیابی تخصصی هم 3 نفر ارزیاب که توسط اداره تحول آموزش دیده اند مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان را با دقت و توان بالا انجام می دادند که جا دارد در این فرصت مغتنم از همکاری تک تک این عزیزان که به عنوان بازوی توانمد در کنار ما بودند قدردانی کنم. 
در ادامه دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه  به‌کارگیری نیروهای توانمند و باانگیزه در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران مأموریت اصلی ما است؛ گفت: خرسندیم که نشاط و انرژی مضاعفی را در چهره همکارانی که در ارزیابی عمومی و اختصاصی داوطلبان حضور فعال داشتند؛ شاهد هستیم. 
وی با بیان اینکه کارآمدی سرمایه های انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر کسی پوشیده نیست؛ افزود: سرمایه انسانی اعتبار سازمان و ارزش‌افزوده سازمان محسوب می‌شود؛ قدر و منزلت شما عزیزانی که ارزش‌آفرینی خلق کرده‌اید را می‌دانید و بر خود می‌بالیم. 
دکتر رحیم نیا تصریح کرد: ارزیابان برای کمک به تسهیل و تسریع فرایندهای پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی با رعایت تمام شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و با رعایت استانداردها با روی خوش با مصاحبه‌کنندگان برخورد می‌کردند این مایه مسرت، نماد مشارکت و همکاری بین‌بخشی تمام واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران است. 
معاون توسعه دانشگاه یادآور شد: در کم‌ترین زمان ممکن با بیشترین بهره‌وری فرایند ارزیابی مصاحبه‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مهر 1402 در پنل های تخصصی و عمومی انجام شد؛ این نشان دهنده پویایی و توانمندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران است. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی‌شائبه همکاران پرتوان و تلاش‌گر مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی، هسته گزینش، حراست و دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه؛ خاطرنشان کرد: تیم همدل و هم آوایی را شاهد بودیم و انعکاس نتیجه آن برای ما در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتخار ارزشمندی است. 
توضیح اینکه از تمام دست اندرکاران و ارزیابان مصاحبه‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مهر 1402 با لوح تقدیر قدردانی شد. 
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 261154
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی