• تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 13:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در بیمارستان ضیائیان

دکتر رامین رحیم نیا: بیمارستان ضیائیان به‌عنوان تنها بیمارستان دولتی در منطقه خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد

پانزدهمین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با محوریت «بررسی مسائل جاری و مشکلات بیمارستان ضیائیان، رفع موانع و ارائه راه‌حل‌های مناسب و ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در بیمارستان» برگزار شد.

گزارش تصویری
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در نشست 12 دی ۱۴۰۲ شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران که به میزبانی بیمارستان ضیائیان برگزار شد، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران فعال در بیمارستان ضیائیان؛ گفت: این جلسات در راستای رفع مشکلات مراکز تابعه برگزار می‌شود؛ امید داریم با پیگیری تیم مدیریتی در معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه این موانع و مشکلات در محل حل شود و اثرات مثبت آن در سازمان ملموس باشد. 
وی باتوجه‌به اهمیت ویژه جایگاه بیمارستان ضیائیان در منطقه؛ یادآور شد: مأموریت بیمارستان ضیائیان ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مراجعه‌کنندگان است که الحمدلله در این راستا بیشترین رضایت‌مندی را شاهد بودیم. 
دکتر رحیم نیا تصریح کرد: همکاران یکدل و هم آوایی را در بیمارستان ضیائیان شاهد هستیم که این مهم از موارد دارای اهمیت محسوب می‌شود و حس خوب را در مجموعه پررنگ‌تر می‌کند. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از تحویل سند تک‌برگ بیمارستان ضیائیان با مشارکت فعال تیم اداره املاک و مستغلات دانشگاه خبر داد و تأکید کرد: ضمن قدردانی از زحمات مهندس امینی این فرایند را به فال نیک می‌گیریم و مطمئن باشید در تمامی موضوعات و فرایندهای کاری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همسو با اهداف و چشم‌انداز دانشگاه گام خواهیم برداشت. 
وی در ادامه باتوجه‌به تشکیل کارگروه تدوین و راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت نگهداشت در راستای «لزوم ثبت اطلاعات و پایش نگهداشت و عملکرد تجهیزات تأسیساتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران»؛ افزود: باتوجه‌به اهمیت این موضوع مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه جهت پیاده‌سازی سیستم فوق‌برنامه ریزی‌های اصولی و منسجمی را در دستور کار واحد خود قرار داده است که امید داریم به‌زودی در تمام واحدهای تابعه شاهد عملیاتی‌شدن آن باشیم.
در ادامه علی پیران مدیر بیمارستان ضیائیان ضمن خیرمقدم به تیم مدیریتی فعال دکتر رامین رحیم نیا، گزارش کاملی از تاریخچه، محدوده جغرافیایی، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده، برنامه‌های آینده و طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان، احداث پارکینگ طبقاتی، نوسازی موتورخانه مرکزی بیمارستان و اقدامات تأسیساتی در راستای تفاهم‌نامه دانشگاه و وزارت بهداشت، نگهداشت تأسیسات و... ارائه داد و به چالش‌های پیشرو اشاره کرد. 
توضیح اینکه در پانزدهمین جلسه شورای معاونت توسعه در خصوص موارد مطرح شده اعضای هیئت‌رئیسه بیمارستان ضیائیان و مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع نظرات سازنده و ارزشمند خود را مطرح کردند. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255869
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی