• تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 08:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 440
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر «مدیریت و شفافیت هزینه‌های طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی»

نشست مشترک دکتر رامین رحیم نیا و دکتر علی‌ اکبری ساری به ترتیب معاونان توسعه و تحقیقات و فناوری در راستای «تفاهم‌نامه بودجه ۱۴۰۳ حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی تهران» برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این دیدار و نشست که در سالن شورای معاونت توسعه تشکیل شد؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با تأکید بر «مدیریت و شفافیت هزینه‌های طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی»؛ گفت: مطمئن هستیم و اعتقاد داریم که معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران برای رشد تحقیقات و پژوهش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد؛ اما بر (مدیریت درست و اصولی هزینه‌های پژوهش‌های کاربردی و تحقیقاتی) مصمم هستیم.
در ادامه دکتر علی‌ اکبری ساری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص توزیع نیروی انسانی در معاونت و مراکز تحقیقاتی، رشد تحقیقات و پژوهش‌ها، هزینه اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی و... پرداخت.
توضیح اینکه در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در خصوص توزیع اعتبارات حوزه پژوهش بحث و تبادل نظر شد.
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت برنامه ریزی منابع مالی، بودجه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 268149
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی