• تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 13:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری«آموزش اصول کار با نرم افزار اینشات» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری«آموزش اصول کار با نرم افزار اینشات – سطح یک» به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منایع، کارگاه آموزشی و  حضوری«آموزش اصول کار با نرم افزار اینشات – سطح یک» به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران 17 شهریور 1403 در سالن G6 سازمان مرکزی برگزار شد. 
مهندس وحید بداغی مدرس کارگاه آموزشی و حضوری«آموزش اصول کار با نرم افزار اینشات – سطح یک» با اشاره به اینکه اگر به تولید محتوای تصویری علاقه‌مند هستید و تصور می‌کنید که برای این کار حتما باید سراغ برنامه‌های سنگین نظیر فوتوشاپ،ایلستریتور و غیره بروید سخت در اشتباهید؛ گفت: InShot  یکی از قدرتمندترین برنامه‌های ویرایش عکس و ویدئو به شمار می‌رود که مورد استفاده‌ی عده‌ی کثیری از تولیدکنندگان محتوا قرار دارد و توانسته در راس مورد استفاده ترین برنامه‌ ویرایش عکس و ویدئو قرار بگیرد. این برنامه‌ ظاهر ساده‌ای دارد اما دارای امکانات بسیار بالایی است.
وی یادآور شد: کسانی که قصد دارند از دانش و مهارت خود کسب درآمد کنند، کسانی که علاقه دارند تا بستری وسیع از کاربران را به واسطه محتوایی دلنشین جذب کنند، کسانی که با هدف‌ها شخصی و تفریحی قصد ویرایش عکس و فیلم دارند، کسانی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن و با حداقل قابلیت‌ها در ویرایش عکس و فیلم همچون یک متخصص به نظر برسند می‌توانند از یادگیری InShot برخوردار شوند.
مهندس بداغی با بیان اینکه InShot  یکی از اپلیکشن‌های بسیار مهمی است که در تولیدمحتوای شبکه های اجتماعی بسیار مورد استفاده است؛ تصریح کرد: در این آموزش(سطح یک) ابتدا نحوه تولیدمحتوای تصویری و ویرایش عکس به صورت کاربردی و عملی آموزش داده خواهد شد و در سطح بعدی آموزش نحوه تولید محتوای ویدیوئی جذاب و کاربردی آموزش داده خواهد شد که تاریخ  آموزش (سطح دوم) متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع با یادگیری این دوسطح و انجام پروژه های مختلف میتوان یک محتوای کاربردی و جذاب خلق و در موارد موردنیاز استفاده کرد.
توضیح اینکه کارگاه آموزشی و حضوری«آموزش اصول کار با نرم افزار اینشات – سطح یک» برای شرکت کنندگان امتیاز آموزش ضمن خدمت داشت. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,مطالب آموزشی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277212
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *