• تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 11:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اشتراک‌گذاری تجارب و استفاده از دانش مراکز تابعه

برگزاری سومین کافه تجربه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

سومین کافه تجربه دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع «احصاء و اصلاح فرایند» با حضور نمایندگان مدیریت دانش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران و کارشناسان ارشد معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و دانش کاران از مراکز تابعه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این رویداد که عصر یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در بام سبز سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دانشکاران از مراکز تابعه دانشگاه تجارب خود را شرح دادند و تجارب تأیید شده در حوزه «احصاء و اصلاح فرایند» موردبحث و گفتگو اعضا قرار گرفت.
امروزه سازمان‌ها دریافته‌اند که هیچ‌چیز به‌اندازه دانش نمی‌تواند آن‌ها را در دنیای رقابتی نگه‌ دارد؛ بنابراین بیش از هر چیز کارکنان سازمان به‌عنوان صاحبان دانش و مهم‌ترین سرمایه سازمان موردتوجه قرار گرفته‌اند، مدیریت دانش به‌عنوان ابزاری که می‌تواند دانش موجود را گردآوری کرده و نظم بخشیده و در کل سازمان اشاعه دهد اهمیت یافته است.
شرکت در کافه تجربه به‌صورت فصلی در حوزه‌های مختلف فراخوان داده می‌شود؛ افراد ابتدا تجارب خود را در سامانه مدیریت دانش ثبت می‌کنند و پس از ارزیابی، از تجارب تأیید شده جهت حضور در کافه دعوت به عمل می‌آید. موضوع سومین نشست "چگونگی احصا و اصلاح فرایندهای بیمارستانی جهت تهیه گایدلاین احصا و اصلاح فرایندها بود" که زهره قوامی، یاسمین مولوی و رباب قاسم بیکی به‌عنوان دارندگان تجربه برتر در این حوزه تجربه خود را ارائه کردند.
در پایان دکتر نیلوفر امیری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه به‌رسم یادبود به‌صورت نمادین از چند نفر از دانشکاران برتر سال ۱۴۰۲ تقدیر کردند.
توضیح اینکه همکاران فعال و پرتوان اداره تحول، برنامه‌ریزی و تعالی منابع انسانی معاونت توسعه، «کافه تجربه» شروع این کار خوب و بزرگ را رقم زده‌اند و با تأکید دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌صورت منظم کافه تجربه برگزار خواهد شد.
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,مطالب آموزشی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 268054
کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی