• تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 09:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر سید ابراهیم اسکندری رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی انتصاب دکتر سید ابراهیم اسکندری را به سمت رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، متن پیام تبریک بدین شرح است؛

جناب آقای دکتر سید ابراهیم اسکندری

با سلام و احترام؛

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک و تهنیت عرض می نماییم. 
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای وطن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید. 

دکتر رامین رحیم نیا
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه

 

انتصاب دکتر سید ابراهیم اسکندری به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید ابراهیم اسکندری را به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن حکم به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر سیدابراهیم اسکندری
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه
باسلام؛
خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت رئیس مرکز حراست منصوب می شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید.
انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای رئیس جمهور محترم در جهت اجرایی شدن سیاست-های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله بعمل آورید.
امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.
دکتر محمدرضا ظفرقندی

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,انتصابات معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277794
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *