• تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 15:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 365
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، میزبان نشست مشترک مدیران معاونت توسعه با مدیران بیمارستان‌ها و رؤسای اداری و مالی دانشکده

دکتر رامین رحیم نیا سامانه داشبوردهای مدیریتی را برج مراقب دانشگاه علوم پزشکی تهران خواند

در نشست مشترک هم‌فکری و هم‌افزایی مدیران معاونت توسعه با مدیران بیمارستان‌ها و رؤسای اداری و مالی دانشکده‌ها که به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن دارالفنون برگزار شد؛ پیشنهادها، چالش‌ها و دغدغه‌های مدیران بیمارستان‌های تابعه و رؤسای اداری و مالی دانشکده‌ها، موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دکتر رامین رحیم نیا، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، در نشست مشترک مدیران معاونت توسعه با مدیران بیمارستان‌ها و رؤسای اداری و مالی دانشکده‌ها که سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، هم‌فکری، هم‌افزایی و ایده‌پردازی در نشست‌های مشترک را عامل تقویت و نقطه عطف سازمان دانست و گفت: این فرصت‌های مغتنم می‌تواند دیدگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کند و حرکت‌های سازنده دیگری را برای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران رقم بزند. 
معاون توسعه دانشگاه، با اشاره به محدودیت‌های منابع مالی؛ یادآور شد: حداکثر بهره‌وری از منابع مالی از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است و همگی باید تلاش مضاعف کنیم تا در کنار هم تمامی فرایند راحت‌تر عملیاتی شود.  
دکتر رحیم نیا، ضمن قدردانی از زحمات مدیران بیمارستان‌ها و رؤسای اداری و مالی دانشکده‌ها، تصریح کرد: اساس کار مدیریت؛ میراث‌خواری و میراث داری است، همچون گذشته در راستای چش انداز دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.  
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 1403 با تلاش، مشارکت و همکاری تک تک شما عزیزان، بهتر از گذشته حرکت‌های سازنده‌ای را رقم بزنیم؛ قطعاً اگر بیشتر تلاش کنیم و همدل باشیم، دستیابی به اهداف محقق می شود.
در ادامه دکتر رحیم نیا خطاب به مدیران بیمارستان‌ها و رؤسای اداری و مالی دانشکده‌ها در خصوص مواردی از جمله؛ یکپارچگی HIS بیمارستان‌ها (سامانه داشبوردهای مدیریتی)، راه‌اندازی کمیته بهره‌وری، تغذیه، بیمه تکمیلی، بررسی فرم 5 تفاهم نامه دانشکده ها و بیمارستان ها ، خریدهای متمرکز و... مطالب مهمی را مطرح و تأکید کرد در این موضوعات شفاف و دقیق عمل کنید. 
سپس مهندس کوروش محسنی معاون آمار و فناوری اطلاعات به همراه تیمی از این مدیریت گزارش کاملی از (سامانه داشبوردهای مدیریتی) ارائه دادند. 
گزارش مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران 
در ادامه این نشست مهناز طاهری پور مدیر امور مالی، دکتر کامبیز مراد زاده مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی و بودجه، دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی، علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و مهندس بهزاد مکری مشاور اجرایی معاونت توسعه و مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی به ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای مربوطه و برنامه سال 1403 پرداختند. 
توضیح اینکه در این نشست مدیران بیمارستان‌ها، معاونین مالی اداری دانشکده‌ها، رؤسای شبکه‌های بهداشتی و درمانی نظرات خود را بیان کردند و در پایان عکس یادگاری گرفته شد.
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 265793
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی