• تاریخ انتشار : 1403/05/20 - 07:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 97
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران

کارگاه آموزشی و حضوری اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در راستای «توانمندسازی و حرفه‌مندی کارکنان خدمات، نظافت و تشریفات» کارکنان واحدهای تابعه در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، کارگاه آموزشی و حضوری اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای به همت مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی معاونت توسعه برای همه کارکنان خدمات و پذیرایی دانشگاه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در سالن آمفی‌تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
جابر مرتضایی به‌عنوان مدرس کارگاه آموزشی و حضوری اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای در خصوص؛ اصول خدمات، فنون پذیرایی و آداب تشریفات در ادارات و در جلسات گوناگون با تعداد افراد مختلف و نحوه رفتار و اخلاق حرفه‌ای و نیز بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در هنگام پذیرایی مطالب مبسوطی را بیان کرد.
در ادامه شرکت‌کنندگان در کارگاه در خصوص مطالب مطرح شده به بحث و گفتگو پرداختند و به‌صورت عملی نحوه پذیرایی توسط شرکت‌کنندگان اجرا شد.
توضیح اینکه حضور در کارگاه آموزشی اصول و فنون پذیرایی، تشریفات و آداب معاشرت حرفه‌ای برای شرکت‌کنندگان امتیاز بازآموزی آموزش ضمن خدمت داشت.
  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273634
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *