• تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 08:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 666
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار صمیمانه و نشست مشترک معاون توسعه دانشگاه با دو ملی پوش پیشکسوت پرسپولیس

دکتر رحیم نیا: دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح ملی و بین‌المللی بی‌نظیر و کم‌نظیر است

نشست مشترک دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با حمید درخشان و حمید رضا استیلی دو پیشکسوت فوتبال باهدف ارائه خدمات درمانی و سلامت به پیش‌کسوتان عرصه فوتبال برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران نشست مشترکی با حضور دو پیشکسوت ورزش در دفتر دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه برگزار شد. 
در ابتدای این نشست دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه خدماتی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه می‌شود در سطح ملی و بین‌المللی بی‌نظیر و کم‌نظیر است؛ گفت: باتوجه‌به امکانات موجود در سطح دانشگاه می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست، اصولی و منسجم خدمات شایسته‌ای به ذی‌نفعان و مراجعه‌کنندگان ارائه دهیم. 
وی یادآور شد: دانشمندان یک درصد و اساتید برجسته و منحصربه‌فردی در دانشگاه مشغول ارائه خدمات هستند که این امر باعث سرآمدی دانشگاه در منطقه شده است.
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه رسالت اجتماعی ما آینه اعتبار دانشگاه است؛ تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که نگرانی هم‌وطنان عزیزمان را از بابت درمان بیماری که دارند، کم کنیم. 
معاون توسعه دانشگاه ضمن تأکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه بزرگ و ارزشمندی برای سازمان محسوب می‌شود؛ افزود: تعامل دوسویه، ارتباط و ارائه خدمات به نهادها، سازمان‌ها و... را سرلوحه فعالیت‌های خودمان قرار داده‌ایم و از ارائه هر گونه پیشنهاد، انتقاد و... در راستای اهداف و پیشبرد دانشگاه استقبال می‌کنیم. 
در ادامه حمید درخشان و حمید رضا استیلی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نظرات، درخواست‌ها و... خود را بیان کردند و پیشنهاد دادند در راستای وظایف اجتماعی خود در کنار دانشگاه علوم پزشکی تهران حضوری فعال خواهند داشت. 
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 262013
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی