ششمین نشست شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامهریزی منابع برگزار شد
برپایی نشستهای آموزشی و کاربردی برای مدیران بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ ابزاری مؤثر برای ارتقاء مهارتها و توانمندیهای مدیریتی
دکتر حمید چوبینه در نشست شورای مشورتی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت «برگزاری دورههای آموزشی ویژه مدیران» گفت: این نشستها و دورهها به بهبود کیفیت مدیریتی و پیشرفت سیستمهای بهداشتی و درمانی و ارتقا خدمات مطلوب به هموطنان نقش کلیدی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ این نشست دوشنبه 29 اردیبهشت 1404 با حضور دکتر حمید چوبینه معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع، مدیران و مشاوران ستادی در سالن شورای معاونت تشکیل شد. در ابتدا و پیش از دستور نشست دکتر کاظم رهنما مشاور اجرایی معاون توسعه و مسئول حوزه معاونت توسعه و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از فرایندهای جاری معاونت توسعه ارائه داد.
در ادامه دکتر حمید چوبینه معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه با اشاره به برگزاری نشستها و دورههای آموزشی ویژه مدیران و با تأکید بر اهمیت این برنامهها بهعنوان ابزاری کلیدی برای توانمندسازی مدیران در حوزههای مختلف؛ گفت: این اقدامات میتوانند به بهبود عملکرد و ارتقاء کیفیت خدمات در بیمارستانهای تابعه دانشگاه کمک کند.
برپایی نشستها و دورههای موضوعمحور؛ «ارتقا و توسعه دانش و مهارتها»
وی با اشاره به برگزاری نشست 31 اردیبهشت 1404 ویزه مدیران بیمارستان ها و روسای شبکه های بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه در بیمارستان شریعتی نوین؛ یادآور شد: در این نشست ها باید مطالبات در چارچوب ضوابط و قانون به صورت شفاف با مدیران منتقل و مطرح شود و بتوانیم در رفع موانع و چالش ها گام برداریم.
معاون توسعه دانشگاه تصریح کرد: برپایی نشستها و دورهها بهصورت موضوعمحور میتواند رویکردی بسیار مؤثر برای آموزش مدیران بیمارستانها باشد. این نوع برنامهها به مدیران این امکان را میدهد که بهصورت عمیقتر و متمرکز بر یک موضوع مشخص، دانش و مهارتهای خود را توسعه دهند و به بهبود کیفیت خدمات در بیمارستانها کمک کند.
سپس دکتر سید محمدهادی موسوی مشاور معاون توسعه در امور رفاهی و تکریم بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اهمیت «خوب گوشدادن» و «خوب سخنگفتن» و به مفاهیم کلیدی در بهبود کیفیت ارتباطات بین مدیران و کارکنان، بهویژه در محیطهای بهداشتی و درمانی، اشاره کرد و اینکه خوب گوشدادن و خوب سخنگفتن به معنای احترام به دیگران و تعامل انسانی در محیط کار است و باعث بهبود روابط و افزایش روحیه کارکنان خواهد شد؛ پرداخت.
سپس در ادامه مدیران ستادی در خصوص فعالیتهای حوزه معاونت توسعه موضوعاتی را مطرح و تبادل نظر کردند.
ارسال نظر