• تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 07:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه عالی (نشان سه ستاره) دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، در اولین دوره پایش و نظارت بر عملکرد حوزه منابع انسانی دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و مؤسسات وابسته که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛ از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران به عنوان منتخب این دوره از سوی دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی و تقدیر شد.

از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران به‌عنوان منتخب اولین دوره پایش و نظارت بر عملکرد حوزه منابع انسانی دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و مؤسسات وابسته در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت بهداشت تقدیر و  کسب رتبه عالی (نشان سه ستاره)  اهدا شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در اولین دوره پایش و نظارت بر عملکرد حوزه منابع انسانی دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و مؤسسات وابسته که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛ از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران به‌عنوان منتخب این دوره از سوی دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی و تقدیر شد. 
متن لوح به شرح ذیل است؛ 

جناب آقای دکتر حسین قناعتی 
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران 

با سلام و تقدیم احترام 
بدون تردید روند پیشرفت و اعتلای چشمگیر جایگاه منابع انسانی در عرصه‌های مختلف در سال‌های اخیر و همچنین تقویت فضای معنوی و متعالی حاکم بر دانشگاه و روحیه همدلی و همکاری در پرتو الطاف بی‌کران الهی، مرهون تلاش‌های خالصانه جنابعالی و همکاران این حوزه می‌باشد. 
اینک که در پرتو عنایات خداوند متعال باهمت جدیت و تلاش وافر در «اولین دوره پایش و ارزیابی حوزه منابع انسانی مؤسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» موفق به کسب رتبه عالی (نشان سه ستاره) شده‌ای، لازم می‌دانم این موفقیت و شایستگی را ارج نهاده و مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم. 
امید است در ادامه این مسیر، با تقویت دستاوردها و نوآوری‌ها و تلاش در راستای تبدیل نقاط قابل‌بهبود به نقاط قوت سازمان، در مسیر دستیابی به اهداف متعالی این حوزه گام بردارید. 

دکتر بهروز رحیمی 
معاون توسعه مدیریت و منابع 

 

 

  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 236155
کلمات کلیدی
مریم شعبانی
تهیه کننده

مریم شعبانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *