• تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 09:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فراخوان عمومی شایسته‌گزینی سمت معاون مدیر بیمارستان ویژه دانشجویان مقطع دکتری گروه مدیریت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد باتوجه‌به سهمیه اعلام شده، امکان مشارکت دانشجویان مقطع دکترای گروه مدیریت، سیاست‌گذاری و اقتصاد سلامت (رشته‌های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، سیاست‌گذاری سلامت و اقتصاد سلامت) را در این فراخوان فراهم کند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، پیرو برگزاری دومین فراخوان عمومی داوطلبان سمت معاون مدیر بیمارستان، معاونت توسعه در نظر دارد باتوجه‌به سهمیه اعلام شده، امکان مشارکت دانشجویان مقطع دکتری گروه مدیریت، سیاست‌گذاری و اقتصاد سلامت (رشته‌های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، سیاست‌گذاری سلامت و اقتصاد سلامت) را در این فراخوان فراهم کند.
هدف از این فراخوان، شناسایی دانشجویان مستعد و شایسته است، متقاضیان می‌توانند فرم مشخصات فردی در لینک زیر را تکمیل و به همراه مستندات موردنیاز در سامانه بارگذاری کنند.
در صورت دارابودن شرایط اولیه، شایستگی‌های داوطلب از طریق کمیته کارشناسی و تخصصی و بر اساس ابزارهای سنجش شایستگی‌ها، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورت کسب امتیاز لازم در این فرایند، داوطلب برای  حضور در واحدهای تابعه منتخب به‌منظور کسب مهارت های تکمیلی معرفی می‌شوند. 
داوطلبانی که در ارزیابی نهایی، بالاترین امتیاز را کسب کنند، در بانک شایستگی مدیران ثبت و در اولویت دریافت ابلاغ قرار می‌گیرند.
توضیح اینکه شرکت در فراخوان به منزله تصدی پست مدیریتی توسط داوطلب نبوده و دانشگاه در این زمینه تعهدی نخواهد داشت، مهلت تکمیل فرم و ارسال مستندات از تاریخ 6 آبان 1402 و به مدت ۵ روز کاری و صرفاً از طریق سایت معاونت توسعه است. 
در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با دبیرخانه شایسته‌گزینی مدیران به شماره ۸۱۶۳۳۵۴۲ خانم رزاقی تماس حاصل فرمایید. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت معاونت توسعه مراجعه کنید. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255938
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *