معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | اخبار

لیست اخبار صفحه :144
اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی پیمانی سال 1402 در خصوص امتیاز کرونا
آخرین‌ مهلت ارسال فرم تأیید شده کرونا 1 آبان 1402

اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی پیمانی سال 1402 در خصوص امتیاز کرونا

داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ برای «بهره مندی از امتیاز کرونا» تا اول آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند با هماهنگی امور اداری بیمارستان نسبت به تکمیل و ارسال فرم کرونا از طریق اتوماسیون اداری به معاونت درمان و در نهایت معاونت توسعه دانشگاه اقدام کنند.

برنامه کلاس‌های آموزشی حضوری مهر ۱۴۰۲ در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران

برنامه کلاس‌های آموزشی حضوری مهر ۱۴۰۲ در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران

گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه کلاس‌های آموزشی حضوری در مهر ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

دیدار کارکنان ایثارگر حوزه معاونت توسعه با معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدار کارکنان ایثارگر حوزه معاونت توسعه با معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران

در دیدار کارکنان ایثارگر شاغل در حوزه معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات با مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران «بر ایجاد تعامل دوسویه، برگزاری جلسات منظم با ایثارگران و تشریک‌مساعی» تأکید شد.

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد آخرین پیامبر عالم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد آخرین پیامبر عالم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی به مناسبت میلاد مبارک دو اختر تابناک؛ آخرین پیامبر عالم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت.

اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

شکایت نتیجه نارضایتی است و نارضایتی هیچ وقت به صفر نمی رسد. فرایند رسیدگی به شکایات باید با سهولت و بدون هزینه، قابل دسترسی برای تمامی شاکیان باشد بنابراین بیمارستان ها باید رویکرد مشتری مداری داشته باشند و تعهد خود را نسبت به رفع شکایات در عمل نشان دهند.

مدیریت دانش اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه نوبت دهی به بیمار

مدیریت دانش اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه نوبت دهی به بیمار

حضور بیمار در بیمارستان یک مسئله مهم است و با چالش های متفاوتی روبه رو می شود تاخیر در روند پذیرش بیمار، افزایش زمان انتظار و ... مواردی هستند که باید بیمارستان ها با ساده سازی فرایند حضور بیمار و دقت فراوان، روند حضور بیماران را به روش آنلاین یا حضوری کنترل کنند .این قسمت به تجارت بیمارستان ها در این حوزه اختصاص دادیم. مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشتراک گذاری تجربه ها با هدف معرفی تجارب موفق در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه نوبت دهی به بیمار منتشر می شود.

معرفی امکانات مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران واحد رامسر
معرفی امکانات مرکز آموزش ضمن خدمت و رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران واحد رامسر

معرفی امکانات مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران واحد رامسر

در 5 کیلومتری شهر رامسر مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دارد. 10 سوئیت و 9 واحد آپارتمانی در این مرکز خدمات اقامتی را ارائه می دهند.

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه