• تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 13:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کانون‌های ارزیابی شایستگی فرایندهای شایسته‌گزینی معاون مدیر بیمارستان، رئیس و معاون شبکه‌های بهداشت و درمان

کانون‌های ارزیابی شایستگی فرایندهای شایسته‌گزینی معاون مدیر بیمارستان، رئیس و معاون شبکه‌های بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران کلید خورد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در ادامه برگزاری فرایند شایسته‌گزینی، داوطلبان برتر در مرحله آزمون کتبی (مبتنی بر سناریو) که به سنجش صلاحیت های فنی و تخصصی داوطلبان پرداخت، کانون های ارزیابی شایستگی سمت معاون مدیر بیمارستان ویژه کارکنان، رئیس شبکه بهداشت و درمان، معاون مرکز بهداشت دانشگاه و استعدادیابی دانشجویان مقطع دکتری گروه مدیریت دانشکده بهداشت از ۱۶ تا ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی برگزار شد.
پس از ارائه توضیحات فرایند، داوطلبان بر اساس برنامه زمان‌بندی در ایستگاه های کانون حضور یافته و شایستگی های ایشان توسط تیم ارزیابی برون‌سپاری شده بر اساس مدل شایستگی مدیران میانی دانشگاه مورد سنجش قرار گرفت.
داوطلبان حضور یافته در کانون، رویکرد نوین معاونت توسعه در فرایند انتخاب مدیران را بسیار دقیق، علمی و با اثربخشی بالا و برگزاری این فرایند در دومین سال، را نشان از سطح بلوغ دانشگاه در فرایند توانمندسازی و شایسته‌گزینی مدیران آینده بیان کردند.
دانشجویان نیز با ابراز رضایت از حضور در این فرایند به‌عنوان اولین فرایندی که امکان حضور ایشان در آن فراهم شده است، مطرح کردند که شرکت در کانون و ایستگاه‌ها باعث تغییر دیدگاه و نگرش آنها شده به‌طوری‌که با دیدی کاربردی و عملیاتی تر و نه صرفاً علمی باید به مسائل پرداخته تا بتوانند با بهره گیری از دانش خود، به ریشه یابی صحیح مسائل بپردازند.
توضیح اینکه داوطلبان برتر کانون های ارزیابی شایستگی بر اساس گزارش‌های مدیریتی به مرحله بعد فرایند راه می‌یابند.
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 270886
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *