نشست شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامهریزی منابع
بازنشستگان، آیینه تمامنمای تجربه و تعهد پیشروی نسل جوان
بیست و پنجمین نشست شورای مشورتی معاونت توسعه با تأکید بر (ضرورت اهتمام به تکریم بازنشستگان) و محوریت «ارائه گزارش در امور رفاهی و تکریم بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران و ارائه راهکارهای مؤثر برای بهبود وضعیت موجود» برگزار و به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از مدیران جانباز این معاونت قدردانی شد.
![](/thumbnail/550-h_100/uploads/284/2025/Feb/04/_DSC1859_1.jpg)
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع، این نشست دوشنبه 15 بهمن ۱۴۰۳ در سالن شورای معاونت تشکیل شد.
وفاق و همدلی همکاران ستودنی است
در ابتدا و پیش از دستور جلسه، دکتر کاظم رهنما مشاور اجرایی معاون توسعه و مسئول حوزه معاونت توسعه و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه؛ گفت: همزمان این ایام مبارک با جشن گرامیداشت 173 سال تجربه و 90 سال افتخارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، حس و حال خوب را در بین همکاران پررنگ تر کرده است، این وفاق و همدلی ستودنی است.
وی یادآور شد: باتوجهبه فرمایش مقام معظم رهبری که «دانشگاه علوم پزشکی تهران، نماد آموزش عالی کشور است»؛ نشاندهنده اهمیت این موضوع است که همه عزیزان بادل و جان در دانشگاه کار میکنند.
توجه به امور رفاهی و تکریم از بازنشستگان
در ادامه دکتر سید محمدهادی موسوی مشاور معاون توسعه در امور رفاهی و تکریم بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تبریک این ایام مبارک و خجسته، گزارش کاملی از موارد پیشنهادی در خصوص تکریم از بازنشستگان در زمینههای رفاهی، فرهنگی، تسهیلات بانکی، فوقبرنامه و... ارائه داد و گفت: از حمایتهای بیشائبه دکتر سید رضا رئیس کرمی رئیس دانشگاه و دکتر حمید چوبینه معاون توسعه از پیگیری امور مربوط به تکریم بازنشستگان قدردانی میکنم و امید دارم در این مسیر بتوانیم حرکتهای ماندگاری را نهادینه کنیم.
اعیاد شعبانیه، فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت
پس از آن دکتر حمید چوبینه معاون توسعه دانشگاه، با تأکید بر اینکه در تمامی کارهایمان «یاد خدا» را نباید فراموش کنیم؛ گفت: مناسبتهای ماه مبارک شعبان (اعیاد شعبانیه) فرصتی برای بازخوانی سیره اهلبیت (ع) و برای ما شیعیان تبیین فرهنگ ایثار، مقاومت و وفاداری است.
ارائه راه کارهای مؤثر با؛ «بارش افکار» و «اندیشیدن»
وی در ادامه با اشاره به ارائه گزارش دکتر موسوی در خصوص امور رفاهی و تکریم بازنشستگان؛ تصریح کرد: باید به این موضوع مهم نگاه ویژه داشته باشیم و از تجارب خوب مدیران بهینه استفاده کنیم چرا که «بارش افکار» و «اندیشیدن» در این زمینه مهم میتواند راهکارهای خوب و مؤثری را رقم بزند.
تجلیل از خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر چوبینه با اشاره به برگزاری همزمانی مراسم گرامیداشت 173 سال تجربه و 90 سال افتخارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و آیین تجلیل از خیرین سلامت با حضور جمعی از نیکوکاران عرصه سلامت، خاطر نشان کرد: مراسم وزین و خوبی بود جا دارد در این فرصت مغتنم از تیم خانم دکتر حسینی تبار و تلاشهای ارزشمند خیرین در ارتقای سطح سلامت جامعه قدردانی کنم. بسیاری از پروژه های توسعه ای و تجهیز مراکز درمانی با حمایت های خیرین محقق می شود، حضور خیرین شکوه خاصی به خدمات دانشگاه می بخشد، امید داریم این خیرات جاری و ساری باشد.
پرورش «نیروهای توانمند»
معاون توسعه دانشگاه در ادامه خطاب به مدیران، تأکید کرد: پتانسیلهای خوب و افراد توانمندی در مجموعه مدیریتهای معاونت توسعه وجود دارد از این عزیزان در برنامههای مختلف بهینه استفاده کنید و آنها را پرورش دهید.
سپس دکتر وحید توانا سرپرست مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه در خصوص نشست ویژه مراسم گرامیداشت 173 سال تجربه و 90 سال افتخارآفرینی معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور شخصیتهای برجسته، اساتید، مدیران ارشد، دانشجویان و کارکنان و قدردانی از خدمات ارزشمند معاونان اسبق توسعه و غرفههای برتر نمایشگاه «نگاهی به آینده» گزارشی ارائه کرد.
در پایان نشست بهمنظور ایجاد انگیزه و تقویت در بین کارکنان بهصورت نمادین اعضای شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامهریزی منابع دانشگاه، حرکات اصلاحی ورزشی انجام دادند.
توضیح اینکه در نشست شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامهریزی منابع باتوجهبه بحثهای امور رفاهی و تکریم بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران که مطرح شده مدیران نظرات سازنده و ارزشمندی را بیان کردند و از دکتر سید محمدهادی موسوی مشاور معاون توسعه در امور رفاهی و تکریم بازنشستگان، علی روزبهانی مدیر هسته گزینش جانبازان عزیز و دکتر زهرا حسینی تبار مدیر خیرین سلامت دانشگاه بهعنوان همسر جانباز و شهید 8 سال دفاع مقدس تقدیر شد.
ارسال نظر