• تاریخ انتشار : 1403/06/17 - 13:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 260
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اطلاعیه - جدول زمان‌بندی تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر

فرایند جمع آوری مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر آغاز شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع،  به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر می رساند با توجه به اعلام نتیجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانباز ۷۰ درصد و بالاتر (مشمولان بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) توسط سازمان جهاد دانشگاهی، برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات، با همراه داشتن اصل و کپی مدارک لازم به شرح ذیل، روز چهارشنبه 21 شهریورماه 1403 مطابق جدول زمانبندی به آدرس:  تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه همکف، سالن G7شخصاً مراجعه کنند.

مدارک لازم:

  1.  پرینت کارنامه قبولی دریافت شده از سایت جهاد دانشگاه
  2. چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی- کدملی)
  3. اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات شناسنامه (دو سری)
  4. اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه همسر و فرزندان (در صورت تاهل)
  5. اصل کارت ملی و کپی خوانا از پشت و روی کارت ملی (دو سری)

تذکر: در صورت عدم تحویل کارت ملی جدید، ارائه برگه رسید کارت ملی الزامی است.

  1.  اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان) (دو سری)
  2.  اصل و کپی مدرک تحصیلی مندرج در آگهی و یا گواهی فراغت از تحصیل و یا گواهینامه موقت تحصیلی

            تذکر1: برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد، در صورت وجود قید مرتبط بودن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی، ارائه گواهینامه مقطع تحصیلی قبلی و برای مدارک دکتری نیز ارائه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد الزامی است.

            تذکر2: داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی بالاتر اعم از رشته تحصیلی مرتبط یا غیر مرتبط با شرایط احراز مشاغل مورد عمل دانشگاه می باشند، ارائه گواهینامه یا مدرک تحصیلی بالاتر نیز الزامی است.

  1. اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امورایثارگران برای کلیه قبول شدگان با ذکر نسبت با ایثارگر، نوع ایثارگری و درصد جانبازی
  2. اصل و کپی گواهی پایان یا معافیت از قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ویژه رشته های طرح اجباری (دو سری)
  3. گواهی اشتغال به کار مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، با ذکر تاریخ شروع و پایان طرح

تذکرات مهم :

همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. ناقص بودن مستندات به منزله انصراف تلقی شده و اولویت متقاضی کان لم یکن تلقی می شود. بدیهی است تحویل مدارک به منزله استخدام نمی باشد.

عدم مراجعه متقاضی در مهلت اعلام شده بر اساس این اطلاعیه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، ایثارگری و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از فرآیند استخدام (نتایج اولیه، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و صدور حکم)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,اطلاعیه مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276908
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *