• تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 15:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست بررسی آیین‌نامه اعطای تسهیلات بورس تحصیلی به دانشجویان داخل کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پیرو ابلاغ آیین‌نامه اعطای تسهیلات بورس تحصیلی به دانشجویان داخل کشور، و به‌منظور تصمیم‌گیری در خصوص بورس دانشجویان در رشته‌های گروه پرستاری نشستی در معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این نشست که با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع برگزار شد؛ در خصوص بورس دانشجویان در رشته‌های گروه پرستاری بحث، بررسی و نتیجه‌گیری صورت گرفت. 
باتوجه‌به آیین‌نامه اعطای تسهیلات بورس تحصیلی به دانشجویان داخل کشور و با استناد به قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به‌منظور تأمین نیازهای آموزشی، درمانی و بهداشتی و تخصصی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و مؤسسات آموزشی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حسب نیاز و نیز نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی، پذیرفته‌شدگان از طریق آزمون سراسری همه رشته – مقاطع علوم پزشکی در صورت احراز شرایط مندرج در این آیین‌نامه می‌توانند از بورس تحصیلی داخل کشور استفاده کنند. 
توضیح اینکه بر اساس آیین‌نامه اعطای تسهیلات بورس تحصیلی به دانشجویان داخل کشور، باید در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران شیوه‌نامه اجرایی تهیه و تنظیم شود؛ همچنین در این نشست نمایندگانی از معاونت‌های توسعه، آموزش، بین‌الملل، درمان و دانشکده پرستاری و مامایی حضور داشتند و نظرات سازنده خود را بیان کردند. 
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی,ویژه دانشگاه,اخبار مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی 1402
  • کد خبر : 264964
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی